וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: DT MicroReader

דידי חנוך

17.2.2008 / 2:09

זיכרון הפלאש קורא הכרטיסים של קינגסטון הצטמק מאז שכתבנו עליו לאחרונה, וכך זוכה להופעה חוזרת

בשנה שעברה כתבנו על הדור הקודם של Kingston DataTraveler MicroReader, דיסקונקי שמשמש גם כקורא כרטיסי זיכרון. כעת מגיע הדור החדש, ששני הבדלים משמעותיים בינו לבין קודמו הופכים אותו לראוי להופעה במדור. הראשון הוא הפורמט. הדור הקודם תמך בכרטיסים בפורמטי SD ו-MMC. הדור הנוכחי תומך בכרטיסים בפורמטי MicroSD ו-M2 של סוני. זה אומר שהוא תומך בכרטיסים שנמצאים ברוב הטלפונים הסלולריים שיוצאים כיום.

ההבדל השני ניכר לעין: הוא הרבה יותר קטן. הרבה יותר. בניגוד למקובל במדור, הפעם מדובר במוצר שיצא לי לשחק איתו קצת בתערוכת MWC בברצלונה, ואין ספק שהוא נוח מאד לשימוש. אחד הדברים שאהבתי בו הוא העובדה כשאשר מכניסים אותו למחשב כשבתוכו כרטיס, הוא פותח מייד שני כוננים חדשים במחשב. פעמים רבות, מכשירים בהם יש כרטיס זיכרון יכולים לפתוח רק את הזיכרון הפנימי או את כרטיס הזיכרון בעת חיבור למחשב. הדגם הזה פותח את שניהם במקביל, מה שהופך את העבודה איתו לנוחה יותר.

בסה"כ, מדובר במוצר שהשימושיות שלו עולה בהרבה על המגניבות שלו. אבל זה בסדר. לפעמים צריך לוותר קצת בכיוון אחד כדי לנצח בשני. DT יימכר בדגמים של גיגה, 2 גיגה ו-4 גיגה תמורת 19.25, 28.25 ו-42 דולרים בהתאמה. וכל אחד מהדגמים יוכל לקרוא כרטיסי MicroSD, MicroSDHC ו-M2.

  • עוד באותו נושא:
  • microsd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully