וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Circuit Finder

אם אתם נוהגים לבצע עבודות החשמל בבית, הגאדג’ט הזה יגיד לכם איזה מפסק אחראי על השקע בו אתם רוצים לנבור

אחד החסרונות הגדולים במהנדס חשמל שנותנים לו לגדל ילד הוא שהילד לומד בגיל צעיר מאוד מהי מכת חשמל ואיך עושים עבודות שבשבילן בדרך כלל צריך להזמין חשמלאי. תאמינו לי, אני יודע. מספר השקעים שהתקנתי וחיווט חשמלי שהובלתי עוד לפני בר המצווה לא יבייש חשמלאי מתלמד. אך אני לא מתלונן, הידע הזה שימושי. עם זאת, הידע הזה בא עם רתיעה גדולה מלעשות דברים עם חוטי חשמל שמחוברים ל-220 וולט.

הפתרון הפשוט הוא לכבות את מפסק החשמל שאחראי על השקע. והבעיה בכך, היא שמעטים יודעים איזה בדיוק מפסק אחראי על איזה שקע. אז כן, תמיד אפשר להוריד את כולם, אבל זה קצת בעייתי אם יש לכם דברים כמו מקרר, מזגן או אנשים בבית שרוצים בדיוק לראות טלוויזיה; ותמיד אפשר גם לתקוע מנורה בשקע, להוריד את כל המפסקים ולהרים אותם אחד-אחד עד שהמנורה נדלקת, אבל צריך שמישהו יהיה לידה או שאתם תרוצו אחרי כל הרמת מפסק. גאדג'ט היום שלנו הופך את הפעולה הזו לפשוטה הרבה יותר: כל מה שצריך זה לשים אותו בשקע הנכון, וכשיהיה בו חשמל, הוא יצפצף.

ניתן לכוון את עוצמת הצליל שלו למקרה שאתם נמצאים לא רחוק מהשקע ולא רוצים להיהפך לחרשים, או למקרה בו אתם נמצאים רחוק מאוד מהשקע – אפילו בקומה אחרת או במרתף, ורוצים לשמוע משהו. וכן, לא מדובר בגאדג'ט יום-יומי, אך אם אתם כן נוהגים לעשות עבודות חשמל בבית, הוא יכול להועיל לכם מאוד כשצריך. מחירו 15.99$ - מחיר סביר מאוד בשביל הטרחה אותה הוא יחסוך מכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully