וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: PacketVideo

דידי חנוך

19.2.2008 / 2:29

עידן הטלויזיה הסלולרית מתקרב, אבל מה יעשו בעלי מכשירים קיימים? אם יש להם WiFi, הם יקנו את זה

אומרים שזה יקרה כבר זמן מה, אבל הולך ונראה שזה עשוי באמת לקרות בעתיד הנראה לעין: טלויזיה סלולרית, באיכות שידור. וזה אחלה. באמת. אבל רוב המכשירים בשוק לא תומכים בסטנדרטים שעומדים להגיע (MediaFLO, DVB-H וכו). מה יעשו בעלי המכשירים האלו עם פרוץ המהפכה?

אם יש להם מכשירים נטולי ויפי, הם יתבאסו. אבל אם המכשירים שלהם תומכים בקישוריות אלחוטית - ויותר ויותר מכשירים שיוצאים לשוק ושיצאו בשנה הקרובה אכן תומכים בה- הרי שהם יוכלו לרכוש את גאדג'ט היום שלנו, שהוכרז בתערוכת MWC בברצלונה בשבוע שעבר.

PacketVideo הוא בעצם מקלט לטלויזיה סלולרית. הוא ישווק בגרסאות שונות בהתאם לסטנדרט המקובל, וסביר שיימכר על ידי המפעילות הסלולריות. המכשיר קולט את השידורים מהאוויר, ומשדר אותם למכשיר באמצעות ה-WiFi.

כרגע מדברים בחברה על תמיכה באייפון, מכשירי סדרת N של נוקיה וסמארטפונים של HTC, אבל סביר שזה אומר שתהיה תמיכה גם במכשירים סימביאניים ומכשירי Windows Mobile אחרים. לא ידוע עדיין דבר בנוגע לדרך בה ניתן יהיה לצפות בשידורים במכשירים (אבל אנחנו מניחים שמדובר ביישום של החברה שניתן יהיה להתקין בהם), ועדיין אין שום מידע בנוגע למחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • packetvideo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully