וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

19.2.2008 / 16:12

מה ישתנה בתוכניות של מיקרוסופט והאקס-בוקס 360, עכשיו כש-HD-DVD הפסיד במלחמת היורשים של ה-DVD?

לא מעט דברים קרו השבוע בעולם הגיימינג, כשהגדול שבהם קשור למשחקים רק בעקיפין. מדובר בזניחתה של טושיבה את פורמט ה-HD-DVD – דבר שהיה במשך מספר ימים על תקן שמועה, והיום הפך לעובדה. ההשלכות של ההחלטה הזו מגיעות לעולם הגיימינג דרך מיקרוסופט, חברה במחנה ה-HD-DVD ואף הוציאה כונן חיצוני לקונסולת האקס-בוקס 360.

אז עכשיו, כשההחלטה היא רשמית, תעמוד מיקרוסופט בפני צומת דרכים מאוד משמעותית בכל הקשור לאקס-בוקס. היא יכולה להשיק כונן חדש של פורמט הבלו-ריי – אולי אפילו אחד פנימי, בגרסה חדשה של הקונסולה - ולהשוות כוחות עם הפלייסטיישן 3 של סוני, או לפתוח במסע יחצנות אגרסיבי על הטיפשות שבכונן אופטי מתקדם, בזמן שעולם הטכנולוגיה נושא את עיניו להפצה מקוונת דרך האינטרנט. מיקרוסופט כבר החלה לעשות צעדים לכיוון ביסוס של האקס-בוקס בעולם ההפצה המקוונת עם מערכת האקס-בוקס לייב דרכה ניתן גם לשכור סרטי HD שמגיעים ישירות דרך האינטרנט לקונסולה.

קשה לדעת במה תבחר מיקרוסופט. ויתור כללי על שימוש במדיה מתקדמת יכול להגביל אותה בהמשך מחזור החיים של הקונסולה – בתקופה בה אנשים עדיין לא יוכלו לקנות משחקים שתופסים נפח של גיגהבייטים רבים דרך האינטרנט, אך מפתחי המשחקים כבר יגידו שתקליטורי DVD לא מספיקים להם בשביל לשים את כל מה שהם צריכים. לעומת זאת, פתיחת פס ייצור חדש לכוננים חיצוניים ואולי אפילו שינוי המפרט הפנימי של האקס-בוקס הוא עסק יקר מאוד, שעלול להחזיר את מחלקת המולטימדיה של מיקרוסופט לתקופה בה כל מאזן רבעוני היה שלילי.

הרוסים באים, הרוסים באים

דבר נוסף, ויש שיאמרו מעניין לא פחות, אשר קרה השבוע בתעשיה, הוא הכרזתה של חברת EA על משחק חדש בסדרה ממנה לא שמענו כבר 7 שנים – נגזרת של Command & Conquer שעסקה בעולם מקביל בו איינשטיין נוסע אחורה בזמן והורג את היטלר. הו, Red Alert, Red Alert, כמה התגעגענו אליך.

אז כן, סדרת האסטרטגיה הזו חוזרת בזמן הקרוב עם Red Alert 3 – המשך עלילותיו של העולם בו הנאצים מעולם לא היו קיימים, והמלחמה הקרה בין ברה"מ לארצות הברית היא לא קרה בכלל. הפעם הרוסים הם אלה שחזורים בזמן בשביל לגרום לאמא רוסיה להיות גדולה וחזקה, ובטעות גורמים לעלייתה של מעצמת-על שלישית – אימפריית השמש העולה, שמאגדת מדינות אסייתיות. ועכשיו, כולם נלחמים בכולם, והעולם שמח ועליז.


המשחק החדש יגיע מתישהו למחשב האישי, האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3, כשמי שיקנה את חבילת ההרחבה C&C3: Kane’s Wrath או את C&C 3: Limited Edition יוכל להשתתף גם בגרסת בטא סגורה שתיפתח גם היא מתישהו בעתיד.

דיג סלולרי

ועכשיו, לחדשות הביזאר. היפנים, מוזרים הם – זה לא משהו חדש או מפתיע, אבל רמת המוזרות שלהם עולה משבוע לשבוע, מיום ליום. עכשיו, למשל, השיקה חברה יפנית משחק דיג לסלולרי עם טוויסט ביזארי לחלוטין. כשאתם תופסים דג במשחק, מופיעה על המסך מכונת מזל, כמו בבתי קזינו, ואם שלושת הסימנים זהים הם, אתם זוכים בדג.

לא, באמת, בדג אמיתי מהסוג אותו תפסתם. המשחק שולח את הסוג של הדג לרשת יפנית ואתם מקבלים אותו ישירות למפתן דלתכם, או לתיבת הדואר אם השליח ממש שונא אתכם. ועל זה נאמר – וואו.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס-בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully