וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Grimm: טריילר ראשון

Grimm - המשחק האפיזודי החדש של אמריקן מקגי שיגיע בקיץ הקרוב, זוכה סוף סוף לקבל טריילר ראשון

יח"צ - חד פעמי

אחד המשחקים המשפיעים עלי ביותר בגיל ההתבגרות היה American McGee’s Alice. קשה להאמין, אבל עברו כבר כמעט שמונה שנים מאז שהושק, ואני עדיין זוכר אותו לפרטי פרטים. אם לא יצא לכם לשחק בכותר הזה, אני מפציר בכם לעשות זאת כעת, אפילו שהגרפיקה כבר מיושנת והמשחקיות לא מתקדמת כמו זו של מרבית המשחקים העכשוויים. מדובר באגדה בוגרת, קסומה וחולנית כאחד במסווה של משחק פעולה. מעשה בעליסה, שחוזרת לארץ הפלאות בעקבות טראומה אותה היא חווה בעולם האמיתי, ומגלה שגם הארץ הקסומה השתנתה מאז הביקור הראשון שלה והפכה לאפלה ומטרידה.

האיש האחראי למשחק, אמריקן מקגי שמו, הספיק מאז להוציא שני כותרים – Scrapland ו-Bad Day LA, כשהראשון היה סביר אבל לא מיוחד והשני היה זוועתי ברמות שקשה מאוד לתאר. ובו בזמן, דיבר מקגי גם על הפרוייקט החלומי שלו – Grimm, שהיה אמור לעשות לסיפורי האחים גרים את מה ש-Alice עשה לספרו של לואיס קרול.

לפני זמן מה נודע כי הפרוייקט הזה שוב נמצא בפיתוח, וחברת Gametap הסכימה להפיץ אותו בצורה אפיזודית ב-2008. היום אנחנו מקבלים גם חלון זמן מדוייק יותר – חודש יולי, בו יראה אור הפרק הראשון מ-24 הפרקים של המשחק, והשאר יגיעו במרחק של שבוע אחד מהשני. מעבר לכך, יש גם טריילר ראשון, שמראה לנו איך המשחק נראה.

קשה לי להגיד את זה, באמת קשה לי, אבל אני מאוכזב. מאוד, מאוד מאוכזב. במקום משחק בוגר ואפל, נראה שנקבל כותר פעולה הומוריסטי לכל המשפחה. עדיין יש לזה פוטנציאל, אם ההומור המקאברי והסרקסטי שראינו ב-Alice יצליח להגר גם לכותר הזה, אבל במבט ראשון זה נראה יותר כמו Bad Day LA. אני מאוד מקווה שבעוד מספר חודשים אוכל לאכול בשמחה את הכובע שלי כשאגלה שטעיתי, אבל בינתיים, שווה להנמיך ציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully