וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

טיימר חדש בשם Time Tracker מגיע עם רמזור ורמקול שמלחיצים את הילדים בזמן שהם מנסים לעמוד בדדליין

אם אתם קוראים את המדור הזה על בסיס שבועי, אתם יודעים כמה אני שונא גאדג'טים שמטרתם היא לחנך את הילדים באמצעות לחץ, אי-נעימות ושלל שיטות אחרות שיגרמו להם לבזבז הרבה מאוד כסף על טיפול פסיכולוגי כשיגדלו.

הגאדג'ט הגרוע של השבוע שלנו הוא עוד אחד מאלה, כשהפעם המטרה היא לגרום לילד לעמוד בזמנים בעזרת אמצעי בהיר, צבעוני ומלחיץ להחריד. מדובר בטיימר - Time Tracker שמו, שכולל חוץ מהשעון גם מגדל דמוי רמזור, עם מנורה ירוקה, צהובה ואדומה. חוץ מזה, יש לו גם אפקטים קוליים שניתנים להפעלה בזמן מעבר מאזור אחד לשני.

נגיד שהחלטתם לרכוש מכשיר כזה ולשים אותו בכל פעם שהקצבתם לילד זמן לנקות את החדר שלו לפני שיקבל עונש. כשהאור הירוק ידלוק, הוא יהיה מרוצה ובכלל לא יהיה אכפת לו מכך שעומד להיגמר לו הזמן. אחרי הצפצוף הראשון, הוא יתחיל להילחץ ולהסתכל מדי כמה שניות על המכשיר בשביל לראות שהאור האדום עדיין לא דולק. וכשזה יקרה, הילד יהיה לחוץ כל כך עד שהתקף לב יהפוך לאפשרות סבירה. ואם הטיימר הזה מודד את הזמן שיש לילד בשביל לשחק, החל מהמעבר לאזור הצהוב יהיה לו קשה ליהנות מהמשחק כשהתזכורת המוארת לכך שהזמן עומד להיגמר תמיד לידו.

אני לא אומר שצריך לתת להם לגדול בלי לדאוג לכך שיבינו כי דדליין זה דדליין, אבל זו ממש לא השיטה לכך. במקום הרמזור והשלבים המעצבנים שלו, אולי עדיף ללמד את הילד לפרוס את הפעילות על פני כל הזמן שיש לו, ובכך למנוע לחץ של הרגע האחרון. ככה גם אפשר לחסוך את 38.95$ אותם מבקשים על המוצר הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • time tracker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully