וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

גיבורי תרבות מגיעים השבוע לוידאודרום. החל מקרייטוס ועד לספיד רייסר, כולם מכבדים אתכם בנוכחותם

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מוסיפים אותם כחברים ברשתות חברתיות שונות בשביל להראות שאנחנו מקובלים יותר מאחרים. וכשהאגו שלנו בשמיים, אנחנו מתיישבים לכתוב את מדור הוידאודרום.

והשבוע, גיבורי תרבות! קרייטוס, מרכוס פניקס, ואפילו ספיד רייסר. עם טריילרים כאלה, מי צריך סלבריטאים.

GTA IV

תאריך השקתו של GTA IV מתקרב לו. קצת יותר מחודשיים נשארו עד ליום בו נזכה כולנו לטייל ברחובות של ליברטי סיטי, לגנוב מכוניות ולבצע משימות בשביל קבוצות פשע מאורגנות יותר ופחות. בשביל להגביר את ההייפ עוד יותר, הוציאה חברת Rockstar שני קדימונים קצרים חדשים שמרחיבים את ידיעתנו על עולם המשחק.

הקדימון הראשון מציג לנו את פיל בל, מאפיונר עם מבטא איטלקי וחיבה מוגזמת לקלישאות של סרטי מאפיונרים. פיל לא נראה כמו בן אדם רציני או הגיוני מדי, ונשאר רק לראות איך הוא יתמודד עם ניקו בליק – הגיבור של המשחק.הקדימון השני, שנועד יותר בשביל יצירת אווירה, הוא פסיאודו-פרסומת לאחד מדגמי המכוניות שנמצאים במשחק – דילטנט היבריד, רכב "ירוק" שאמור להיות טוב לסביבה. בערך. אולי.

God of War: Chains of Olympus

סדרת God of War היא אחת מסדרות המשחקים הפופולאריות ביותר לפלייסטיישן 2 כיום. חוץ מהמשחקיות המהירה והממכרת, ועיצוב נהדר של שלבים ואויבים שמאכלסים אותם, מצליחים משחקי הסדרה למצוץ כל פיסת מיץ טכנולוגי מהקונסולה הותיקה בשביל להציג רמה גרפית שנחשבה בזמנו לבלתי-אפשרית על הקונסולה.

בעוד כשבועיים יגיע לחנויות God of War: Chains of Olympus – הכותר הראשון בסדרה שמגיע לקונסולת ה-PSP הניידת של סוני. אם הקדימון הזה מראה את האיכות הגרפית האמיתית של המשחק על ה-PSP, אז בהחלט יש כאן למה לחכות. קרייטוס ברכבת, קרייטוס בתור לרופא, קרייטוס במזללה - זה מה שנקרא החיים הטובים!

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Speed Racer

אם גדלתם מול ערוץ הילדים באמצע שנות ה-90, בוודאי יצא לכם לראות לא פעם את הסדרה המצויירת 'ספיד רייסר'. קשה להאמין, אך הסדרה הזו צוירה כבר באמצע שנות ה-60 של המאה הקודמת ביפן, ואנשים זוכרים אותה עד היום. זו, כנראה, הסיבה לכך שבקיץ הקרוב יגיע לאקרנים גם סרט מצולם המבוסס על הסדרה, אשר בוים על ידי האחים וושבסקי (מטריקס, ונדטה).

וכיוון שמדובר בסרט הוליוודי גדול, הנה מגיע לו גם המשחק. הטריילר שלו דווקא נראה מגניב, אם כי לא ברור למה הקריין שלו מתייחס לאירוע הסרט ומספיילר אותם במידת מה, כשברור שמרבית האנשים שרואים את הקדימון טרם זכו לראות את הסרט. המשחק, אגב, צפוי להגיע במאי ל-Wii ול-DS, וכחצי שנה לאחר מכן גם לפלייסטיישן 2.

Gears of War 2

ההכרזה על Gears of War 2 לא הפתיעה אף אחד. המשחק הראשון הוא אחד הכותרים הפופולאריים ביותר לקונסולת האקס-בוקס 360 של מיקרוסופט, סופו של המשחק הראשון כלל הבטחה להמשך וממילא GoW תוכנן מלכתחילה כטרילוגיה. מה שלא ידענו עד השבוע הזה הוא התאריך בו נקבל את הכותר החדש.

התאריך המדוייק אמנם עדיין לא ידוע, אך ב-Epic מבטיחים שנראה את המשחק בנובמבר 2008, והם אפילו שחררו קדימון ראשון. הקדימון הזה הינו נטול משחקיות לחלוטין, ובמקום זה יש כאן הרבה אווירה. בנסף, הוא גם נראה ממש טוב, אז שווה לכם לראות אותו. פריט מידע נוסף ששוחרר כבר, הוא קיומה של מהדורה מיוחדת של המשחק לאספנים.

Rainbow Six: Vegas 2

במקביל להשקת הגרסה הרגילה של Rainbow Six Vegas 2, תושק לה גם המהדורה המיוחדת של המשחק. הפעם, במקום לייחד את המהדורה המוגבלת בעזרת מתנות כמו חולצה או פוסטרים, החליטו המפתחים להוסיף לה תוכן שמיועד לאנשים שרוצים להשתפר במצב המקוון של הכותר.

חוץ מהמשחק וממחזיק המפתחות, יקבלו הרוכשים דיסק בונוס ובו ראיונות עם שחקנים מקצועיים שיסבירו איך להשתפר במשחק, מהן הטכניקות הדרושות בשביל לנצח את היריבים שלכם ואיך להשיג את היתרון שדרוש בשביל להיהפך לשחקן מקצועי.

Army of Two

לאחר מספר קדימונים שהדגימו את המשחקיות של Army of Two – כותר הפעולה החדש של אלקטרוניק ארטס, אנחנו זוכים סוף סוף גם לטריילר סינמטי שכל מטרתו היא להכיר לנו כמה מהנפשות הפועלות וחוקי העולם בו המשחק מתקיים. אז חוץ משני הגיבורים שכירי החרב שלנו, יש גם בחורה שמתפקדת כמפעילה שלהם וחברת אבטחה פרטית שכנראה מעסיקה אותם.

אחת ממשימות המשחק תתרחש, ככל הנראה, בעירק, ותכלול משהו כה מלוכלך עד שצבא ארה"ב לא רוצה להתעסק בו. מעבר לכך, משהו אומר לי שהארגון שמעסיק את גיבורנו הולך להתברר כתאגיד גדול ושלילי, אבל זה רק אני. האם צדקתי? את זה נדע ב-7 במרץ, כשהמשחק החדש יגיע לשטחי אירופה וכנראה גם אלינו. נכון לעכשיו, הוא מיועד לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully