וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת: סוני אריקסון K770i

דידי חנוך

24.2.2008 / 14:49

הטלפון החדש של סוני אריקסון, איך לומר, לא חדשני במיוחד, אבל הוא מוצלח מאד. גם זה משהו

ההפרדה בין הסדרות השונות של סוני אריקסון מתחילה לבלבל. סדרת K, שהתאפיינה בעבר במכשירים שעובדים מצוין אבל אינם יפים במיוחד, מתחילה להפיק מכשירים נאים בהחלט. בינתיים, סדרת W שהתאפיינה במכשירים יפים ולא נוחים מוציאה מכשירים טובים, וגם התכונות של המכשירים הולכות ונהיות דומות. אבל בסך הכל, הבלבול הזה הוא מחיר מועט לשלם בשביל מכשירים טובים יותר, והמכשירים של סוני בתקופה האחרונה אכן כאלה.

עיצוב פיזי

העיצוב של K770i הנו מינימליסטי במושגים של סוני אריקסון. מדובר ב"סתם" מכשיר יפה, דק למדי, עם מבנה סולידי. באמת שאין הרבה מה לכתוב עליו. אם להשוותו להיצע הקודם של החברה, זוהי גרסה דקה יותר ויפה יותר של ה-K800i המצוין, עם מסך בגודל סביר. עם זאת, יש לי שתי תלונות על המכשיר מבחינה עיצובית.

ראשית, כיסוי המצלמה נפתח בקלות רבה מדי. זה קרה לי כמה וכמה פעמים במהלך הזמן בו המכשיר היה ברשותי. הדבר בעייתי בעיקר מכיוון שפתיחת הכיסוי מפעילה את המצלמה ויכולה לעשות שמות בזמן הסוללה שלכם. התלונה השנייה היא על משהו מאוד מקובל במכשירים של סוני אריקסון: צריך לפתוח את הכיסוי האחורי של המכשיר כדי להחליף כרטיסי זיכרון. שוב, כמו ב-T650, פתיחת הכיסוי די קלה, אבל זה עדיין פחות נוח מחריץ חיצוני.

ממשק

K770i הוא אחד המכשירים האחרונים שיוצאים לשוק עם הממשק הנוכחי של סוני אריקסון. אנשים שרגילים למכשירים הנוכחיים של החברה ירגישו אתו בנוח, מכיוון שהוא זהה לממשק אשר נמצא בכל שאר המכשירים שהחברה הוציאה לשוק בשנה האחרונה. החיסרון הבסיסי של הממשק היה ונותר היעדר כפתור לניתוק שיחה.

זה יכול להיות מעצבן במיוחד כשגולשים באינטרנט עם הדפדפן המובנה. הדפדפן הזה לא יכול לפעול ברקע, כך שאם אתם יוצאים ממנו בשביל לנתק שיחה, לאחר מכן תצטרכו להיכנס אליו שוב ולהתחיל את הגלישה מחדש. אבל פרט לכך, כאמור, מדובר בממשק טוב ונוח מאד. ואם אתם לא משתמשים בדפדפן, הרי שהחיסרון במקש End פיזי לא יפריע לכם.

מצלמה

המצלמה של K770i היא מצלמת 3 מגפיקסל הטובה ביותר בשוק הסלולר הישראלי. מה שמעניק לה יתרון על מתחרותיה הוא ממשק הצילום של סדרת Cybershot מבית סוני אריקסון. הממשק הזה התקדם מעט מאז ימי ה-K800i, וזהו הדגם הראשון שמגיע אלינו עם הגרסה הנוכחית שלו. המצלמה מאפשרת צילום במצבי תאורה שונים, תיקון אוטומטי של תמונות במכשיר. והתוצאות, הן היו יפות מאד- במיוחד בהתחשב בכך שאני צלם די גרוע.

לטעמי, מצלמות 5 המגפיקסל של N95 ו-LG Viewty עדיין טובות יותר, אבל הפער לא גדול כלל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מדיה

אין הרבה מה להכביר מילים על תכונות המדיה של K770i. כמכשיר בסדרת K, הוא לא מצויד בתוכנת הווקמן המצוינת שיש במכשירים כמו W910i, כי אם בגרסה הבסיסית יותר. זה עדיין נגן מדיה טוב, אבל בסיסי יותר. יש במכשיר גם רדיו, יישום TrackID לזיהוי שירים ושאר התכונות שהפכו לסטנדרטיות במכשירי סוני אריקסון.

סיכום

K770i הוא לא רק מכשיר טוב מאד, כי אם גם דיל לא רע. המכשיר מושק כיום בסלקום במחיר 51 ש"ח לחודש. זה מחיר נמוך יותר במידה משמעותית ממחירו של T650, מכשיר מעוצב יותר – אך לא בהכרח יפה יותר – ובעל תכונות כמעט זהות. למעשה, בכל הנוגע לתכונות, ההבדל היחיד בין K770i ו-T650 הוא העובדה שהראשון מצויד בכל סוויטת תוכנות הצילום של סוני אריקסון, בעוד שבשני אפשרויות הצילום בסיסיות הרבה יותר.

K770i הוא מכשיר טוב מאד במחיר טוב מאד. לצרכנים שרוצים טלפון מצלמה במחיר סביר ועיצוב טוב, זה המכשיר המומלץ ביותר בשוק כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully