וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות של צפון קוריאה פתוחה

25.2.2008 / 15:06

משרד התעשייה הצפון קוריאני החליט לפתוח חנות מקוונת בה נמכרים מוצרים מקומיים, החל מכלי רכב ועד לכפכפים

אחד הדברים המגניבים ביותר בביקור במדינה זרה הוא החשיפה לדברים שמייחדים אותה – שפה, תרבות, מוצרי צריכה שמוצאים בחנויות. מהבחינה הזו, צפון קוריאה מסקרנת במיוחד, כיוון שהמדינה נמצאת בבידוד כמעט הרמטי וכל מה שאנחנו שומעים ורואים ממנה זה ידיעות על תוכנית הגרעין, המשטר הדיקטטורי והעוני.

אך מהיום, אפשר להיחשף קצת יותר למדינה הזו דרך חנות מקוונת אותה פתחה ממשלת צפון קוריאה בשביל להראות לאנשים מרחבי העולם כי גם אצלם יש מוצרים איכותיים, ואף לאפשר לגולשים לקנות את המוצרים הללו.

החנות עלתה לאוויר לפני יותר מחודש, אך עד אתמול מי שניסה להיכנס אליה קיבל הודעת שגיאה. עכשיו כבר יש אתר, ויש גם מוצרים. ניתן למצוא בחנות הזו הרבה מאוד דברים, החל מציוד תעשייתי ועד למלפפונים חמוצים. יש כאן גם כלי רכב, בולים, תרופות, קרמים, ואף "יין רפואי עם טעם ייחודי ואפקט מיסטי". לצערם הרב של הרוכשים הפוטנציאליים, החנות המקוונת היא לא באמת חנות, אלא רק מתווכת בין החברה המייצרת לבין הקונה – מי שרוצה לדעת את המחיר או את דמי המשלוח, צריך לשלוח טופס התעניינות ולחכות עד שיחזרו אליו.

החלק הכי מרשים באתר הוא, ככל הנראה, מדור המוזיקה. כאן תוכלו למצוא 544 שירים אותם ניתן לשמוע בפורמט MP3. מרבית השירים הנם שירי מקהלה פטריוטיים עם שמות כמו "מי ייתן והמפקד העליון יהנה ממצב בריאותי טוב", "יחי הגנרליסימו קים איל סונג", "שיר הדגל האדום", "התחלנו מאפס", "אנו שרים על המולדת תחת הדרכת מנהיגנו", "הגנרל הוא המנצח הגדול", "גנרל, רצינו לראות אותך", ושלל שמות אחרים דומים. מי היה מאמין שאפשר לחבר 544 שירים עם וריאציות על אותו הנושא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully