וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Digsby

דידי חנוך

26.2.2008 / 9:53

השבוע יש לנו בעבורכם הצצה ראשונה לתוכנה שמאפשרת גישה נוחה לכל המסרים המיידיים שלכם, וגם להודעות פייסבוק

כיום, רבים מאיתנו משתמשים ביותר משירות אחד לתקשורת. יותר מתוכנת מסרים מיידיים אחת, וובמייל אחד לפחות בנוסף למייל של ספק האינטרנט, ואף רשתות חברתיות.

הבעיה? זה לא נוח במיוחד להחזיק כמה תוכנות פתוחות. גוגל טוק ומסנג'ר ו-ICQ ומי יודע מה עוד. יש בשוק מספר תוכנות כמו מירנדה ו-Pidgin שאמורות לאגד את כל השירותים האלה. אבל אף אחת מהן לא טובה במיוחד. מי שעיקר השימוש שלו הוא בשירות אחד יעדיף - ברוב המקרים - להשתמש בתוכנה של השירות הזה.

בנוסף, אף אחת מהתוכנות הקיימות לא נותנת מענה להודעות פייסבוק השונות שמציפות את משתמשי הרשת החברתית הפופולרית. בעבור רבים, פייסבוק החליפה את המסנג'ר והאייסי כאמצעי תקשורת עם חברים. ורבים עוד יותר משתמשים בה בנוסף.

וזה המקום אליו מתכוונים להיכנס מפתחי תוכנת השבוע שלנו: Digsby. דיגזבי היא תוכנה שנמצאת כרגע בבטא סגורה וכבר כעת מספקת מענה טוב יותר לבעיית ריבוי היישומים. לטעמי, היא תוכנת מסרים מיידיים טובה יותר מהתוכנות העצמאיות, ולו ברמת הממשק. התוכנה משתמשת בחלון צ'ט אחד עם טאב לכל שיחה שמתקיימת כרגע, וחלון שנפתח לכמה שניות עם כל הודעה חדשה. ניתן לענות בחלון הקטן או בחלון הצ'ט. אפשר גם לגרור כל טאב לחלון נפרד. והתוכנה גם מספקת יידוע על הודעות פייסבוק ומייספייס חדשות ועל מיילים חדשים במגוון שירותי דואר רשת (ג'ימייל, יאהו ועוד כמה).

לבעלי אתרים, ניתן להתקין ישומון של התוכנה באתר, שיאפשר למבקרים שלכם לשוחח איתכם. שוב, יש תוכנות אחרות שעושות את זה, אבל דיגזבי נותנים לכם לשלב את השיחות עם המבקרים שלכם באותה התוכנה כמו השיחות עם חבריכם. ואתם מוסרים רק שם משתמש בתוכנה, כך שהפרטיות שלכם לא נפגעת והמבקרים לא באמת ייכנסו לרשימת החברים שלכם.

אולי הדבר המרשים ביותר בדיגזבי כרגע הוא קצב הפיתוח. כאשר התקנתי את התוכנה לפני עשרה ימים, היא לא תמכה טוב בעברית (הציגה אותה הפוך), ולעתים לא הציגה את הטקסט שכתבתי. עכשיו, שלושה עדכונים לאחר מכן, העברית נראית טוב - אם כי עדיין לא משתלבת היטב עם אנגלית ועדיין אין יישור לימין) והטקסט שלי מופיע.

יש רושם חזק מאד שהאנשים שעומדים מאחורי התוכנה מחויבים לשיפורה, ולהפיכתה לשחקן משמעותי בשוק הנוכחי. לדבריהם, הם עוברים עליה שנתיים לפני ההשקה, וקצב הפיתוח הואץ עם פתיחת הבטא. לטעמי, היא שמישה כבר עכשיו. אצלי היא החליפה את המסנג'ר.

סגור, אבל פתוח בעבורכם

כאמור, התוכנה נמצאת בבטא סגורה. אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים לנסות אותה. דאגנו לכך שגם אתם תוכלו להתנסות בתוכנה לפני שהיא יוצאת לאוויר העולם. כל מה שעליכם לעשות הוא להוריד אותה מהאתר שבקישור, ולהשתמש בקוד walla בעת ההתקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully