וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Red Tacton

טכנולוגיה חדשה תאפשר לכם להעביר מידע באמצעות נגיעה. מי צריך לחפש מפתחות כשאפשר פשוט לגעת בדלת?

כשהייתי ילד קטן, ממש אהבתי ללחוץ על כפתורים. הם נראו לי כמו טכנולוגיה קסומה שמאפשרת להשיג משהו מאוד מסובך בעזרת פעולה פשוטה וטבעית. אבל השנים עוברות, ואיתן גם התפיסה של נוחות וקלות בעינינו. כיום, לחיצה על כפתור היא טרחה, אני רוצה שהמכונות תזהנה אותי ותפעלנה בהתאם רק בגלל שאני עומד לידן.

זה אפשרי בימים האלה בעזרת יישומים כמו RFID –רכיבים זעירים שמופעלים על ידי קרבה. אבל זה לא מספיק לי. כזה אני, רוצה שיהיה לי יותר קל בחיים. ולחברת NTT היפנית יש בשבילי פתרון - RedTacton שמו. מדובר בטכנולוגיה חדשה, שמעבירה מידע ישירות דרך הגוף שלנו.

תחשבו שבמקום להעביר כרטיס ליד או בתוך מכשיר שקורא אותו, כל מה שצריך הוא לשים את הכרטיס על הצוואר ואז לגעת במכונות או באנשים אחרים בשביל הפעולה הנדרשת. כך, למשל, נגיעה בידית של דלת סגורה תפתח את המנעול, ונגיעה בחלק מסויים של ההגה תדליק את המנוע של המכונית. ובשביל להחליף מידע עם אנשים אחרים, לא צריך להביא להם כרטיס ביקור, מספיק ללחוץ להם את היד. בנוסף, לא ניתן יהיה "לגנוב" את המידע שעל הכרטיס שלכם באמצעות התקרבות אליכם עם קורא פשוט, כי העברת המידע עובדת על ידי נגיעה. אין עוד תאריכי השקה או מחיר, אבל יש כבר יישומים עובדים ולא מדובר רק במשהו תכנוני או עיצובי.

  • עוד באותו נושא:
  • red tacton
  • rfid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully