וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

אוזניות חדשות מבית סוני הן, בעצם, שני רמקולים שיושבים לכם ליד האוזניים, תוך כיעור וזיהום מוזיקלי של הסביבה

כשאנשים חכמים המציאו את האוזניות, הם תרמו למין שלנו בכמה דרכים. הראשונה שבהן היא האפשרות לשמוע מוזיקה לבד, בלי לשתף את כל מי שסביבנו בטעם המוזיקלי שלנו – וחשוב מזאת – האפשרות לא לשמוע את מה שהאחרים שומעים. התרומה השניה היא בתחום האופנה – עם הגעתן של האוזניות נוסף לנו אביזר אופנתי נוסף שיכול להראות לכולם כמה מגניבים אנחנו.

כשחברת סוני החליטה להוציא לשוק את אוזניות ה-PFR-V1 שלה, היא התעלמה משני הדברים אותם ציינתי בפסקה הראשונה. האמת היא, שלהגיד "התעלמה" זה לא נכון. הם שמו לב וראו מה אנשים אוהבים באוזניות שלהם, ועשו את הכל הפוך. מדובר, בעצם, בשני רמקולים קטנים שיושבים ליד האוזן במטרה לספק לנו איכות צליל של רמקולים גם כשאנחנו לא בבית, תוך התעלמות מכך שכשאנחנו לא בבית, כנראה שיש בסביבתנו אנשים שעלולים להתעצבן מצלילים רמים שבוקעים מכיווננו.

קשה לתאר כמה מביך ומכוער הוא זוג האוזניות הזה. אני בספק אם אפשר יהיה למצוא הרבה אנשים שיסכימו להסתובב ברחוב כשליד האוזניים שלהם "מרחפים" שני רמקולים קטנים. כל הדבר הזה מופעל על ידי שתי סוללות AAA ויעלה כ-500 דולרים כשיושק באפריל. אני מוכן להאמין שהאוזניות האלה נשמעות טוב, אבל העיצוב המחריד שלהן והעובדה כי אין כאן אטימה מפני דליפת צליל אל הסביבה הופכים את PFR-V1 לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully