וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

השבוע בוידאודרום יש לנו בשבילכם כמעט ורק משחקי פעולה. כי אקשן זו לא מלה גסה, או לפחות לא גסה במיוחד

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מזמנים אותם לאודישן ומעבירים אותם סדנאות משחק בשביל למצוא את יחידי הסגולה שמתאימים למדור הוידאודרום.

והשבוע, מהדורה מלאת אקשן של וידאודרום. בכל המשחקים שנציג בפניכם היום, הדברים שיתרחשו על המסך יגרמו אפילו לרמבו להתבייש ברקורד שלו

Battlefield Heroes

לפני זמן מה יצא לנו כבר לשמוע על Battlefield Heroes – הכותר החדש בסדרת באטלפילד המפורסמת של EA. המשחק הזה, בהתאם למגמה שהופכת פופולארית יותר ויותר בחודשים האחרונים, צפוי להיות חינמי ולהפוך לכלכלי בתמיכה של פרסומות ומיקרו-תשלומים.

היום סוף סוף קיבלנו קדימון אמיתי ראשון למשחק החדש, ואפשר אפילו לראות איך הוא ייראה כשיגיע בקיץ הקרוב לרשת האינטרנט (בחינם, כאמור). הכותר מזכיר מאוד את Team Fortress 2 של חברת Valve הן ברמת ההומור והן בכך שהוא מצועצע ולא ריאליסטי בעליל. ובסך הכל, נראה כאילו Battlefield Heroes עומד להיות ממש כיפי.

Haze

אחד המשחקים החמים ביותר של תקופת החגים ב-2007 היה אמור להיות Haze – כותר פעולה חדש מבית Free Radical Design שהביאו לנו בעבר את Timesplitters ו-Second Sight. בסופו של דבר, נדחה המשחק החדש למאי 2008, ולכן נמשך לו זרם הפרסומות והטריילרים שקשורים אליו.

על פי מה שידוע עד עכשיו, מדובר במשחק פעולה רציני למדי על עתיד דיסטופי בו חברות פרטיות שולטות בצבא ומסממות את החיילים בסם חדש שגורם לשיפור ביצועיהם. כשגיבורנו - אחד החיילים האלה – נחטף ונשבה, הוא קם על יוצריו ופותח סניף קיצוני למדי של אל-סם. Haze מפותח באופן בלעדי לקונסולת הפלייסטיישן 3, ולהקת Korn אפילו הלחינה שיר שמוקדש למשחק, אשר ייצא כסינגל במאי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Happy Tree Friends: False Alarm

סדרת סרטוני הפלאש Happy Tree Friends היא אחד מאלפי הדברים החמודים-אך-חולניים שניתן למצוא ברשת האינטרנט. עם זאת, במרוצת השנים זכתה הסדרה לפופולאריות עצומה בזכות ההומור, האנימציה והגפיים המתעופפות לכל עבר. עכשיו, אחרי אינספור חולצות, בובות ואוספי DVD, מגיע גם התור של תעשיית המשחקים לזכות במוצר HTF משלה.

המשחק, Happy Tree Friends: False Alarm שמו, יגיע בסתיו הקרוב ככותר הורדה למחשב האישי וקונסולת האקס-בוקס 360. מדובר יהיה במשחק פאזלים העשוי ברוח הסדרה, במהלכו ניתן יהיה לשלוט באחת משלוש הדמויות המוכרות – Lumpy, Handy ו-Flippy. הטריילר החדש אמנם לא מראה לנו את המשחקיות, אבל בהחלט מעביר את רוח הסדרה.

Far Cry 2

כשנודע ש-Crytek – המפתחים של Far Cry המקורי, לא יהיו מעורבים בפיתוחו של כותר ההמשך, ההמולה הייתה רבה. עם זאת, הפיתוח הופקד לבסוף בידי סניף מונטריאול של חברת Ubisoft, וזהו האולפן שהביא לנו את Assassin’s Creed ואת Rainbow Six: Vegas, אז יש תקווה שהמשחק החדש יהיה מוצלח.

Far Cry 2 ייצא בספטמבר הקרוב לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי. מדובר במשחק המתרחש במדינה אפריקאית, ולא ברור מה הקשר בינו לבין Far Cry 1, אם יש כזה. ידוע, עם זאת, שהפעם יהיה בכותר שטח פתוח בגודל 50 קמ"ר, בו נוכל להתרוצץ כמה שרק נרצה. הסרטון אותו הבאנו לכם היום לא באמת מדגים משהו מהמשחקיות, אלא מתייחס לאפקט ספציפי אחד- השעון הפנימי במשחק, והשפעתו על התאורה. זה נראה מרשים למדי, אפילו שאין מפלצות.

Bourne Conspiracy

כש'זהות כפולה' – הסרט הראשון על ג'ייסון בורן בסדרה בה מאט דיימון משחק אותו, הגיע לאקרנים והצליח בקופות, היה ברור שביום מן הימים נראה גם משחק מחשב שמבוסס על הדמות ומעלליה. מה שמפתיע זה הזמן שעבר מאז ועד שהמשחק יגיע לחנויות ברבעון השלישי של 2008 לפלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360. אפילו הסרט השלישי בסדרה כבר יצא לפני שנה, אז למה הם מחכים?

אם להאמין למה שרואים בטריילר, המשחק עוד לא יצא כי המפתחים מחברת High Moon Studios רוצים להוציא מוצר מוגמר ולאו דווקא מוצר שמגיע יחד עם סרט. הקדימון הזה נראה מגניב מאוד, ונשאר רק לקוות שבאמת יהיה במשחק יותר מנסיון לסחוט עוד קצת כסף ממעריצי הסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully