וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייטס מחפש את החברים שלו ב-Linkedin

פז וייסמן

2.3.2008 / 15:56

הצטרפותו של גייטס ללינקד אין עוררה הערכות כי מיקרוסופט עומדת להשקיע ברשת החברתית-עסקית

יו"ר מיקרוסופט, ביל גייטס, אשר נאלץ לסגור את העמוד שלו באתר הרשתות החברתיות פייסבוק לאחר שקיבל אלפי בקשות חברות מדי יום, פתח פרופיל ברשת החברתית-עסקית הפופולרית פחות לינקד אין.

במקרה או שלא במקרה, הצטרפותו של גייטס לרשת החברתית בסוף השבוע אירעה על רקע שדרוג כללי ועיצוב מחדש שעברה לינקד אין, הכוללת יותר מ-19 מיליון חברים. עם הופעתו של גייטס ברשת החברתית, רכשה מיקרוסופט שטחי פרסום בלינקד אין והובילה להערכות כי ענקית התוכנה מתכוונת להשקיע ברשת חברתית נוספת, לאחר שכבר השקיעה כ-240 מיליון דולר בפייסבוק תמורת נתח של 1.6%.

גייטס, הצפוי לפרוש מניהולה היומיומי של מיקרוסופט ביולי 2008, הכריז על הצטרפותו ללינקד אין בצורה שאלה שהשאיר למשתמשי האתר: "מה עלינו לעשות כדי לעודד אנשים צעירים לפתוח בקריירות בתחומי המדעים והטכנולוגיה?". בתוך שעות ספורות, כבר זכתה שאלתו של גייטס ליותר מ-1,200 תשובות.

בחודש שעבר דיווח הצהובון הבריטי "סאן" כי גייטס מחק את חשבונות בפייסבוק, לאחר שקיבל יותר מ-8,000 בקשות חברות מדי יום, בנוסף לאינספור הזמנות לקבוצות שנאה והערצה המוקדשות לו. לפי הצהובון הבריטי, שציטט גורמים המקורבים ליו"ר מיקרוסופט, היה גייטס בן ה-52 משתמש אדוק באתר ונהג לבלות בו מדי יום, כ-30 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully