וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: AnyDVD

דידי חנוך

4.3.2008 / 16:39

היום נעשה כבוד לתוכנה שאמנם עולה כסף, אבל שווה כל גרוש: התוכנה הקלאסית שמאפשרת לכם לגבות DVD למחשב

אחד הדברים המעצבנים ביותר בעולם כולו הוא CSS, ההגנה המובנית של דיסקי DVD. דיסקים, גם דיסקי DVD, מתקלקלים בסופו של דבר. והעובדה שמגננות מובנות קיימות כדי למנוע מאדם שרכש דיסק לגבות אותו למחשב היא טרחה לדורות. וזאת מבלי לדבר על מגבלות האיזור המטופשות שקיימות ממניעים שיווקיים בלבד ושיקשו עליכם לנגן במחשביכם דיסקים שרכשתם בארה"ב.

אני מניח שרוב קוראינו מכירים את תוכנת השבוע שלנו להפעם, אבל לאחרונה יצא לי לשוחח עם אנשים שמעולם לא שמעו עליה, ובעבורם ובעבור דומיהם החלטתי להעלות השבוע למדור את AnyDVD, התוכנה המבריקה של חברת Slysoft (האנשים שהביאו לנו גם את CloneDVD ואת CloneCD).

AnyDVD היא תוכנה פשוטה מאד. היא פשוט רצה ברקע כל הזמן. כשתכניסו את ה-DVD למחשב, היא עושה שני דברים עיקריים: מבטלת את השיוך הגיאגרפי, ועוקפת את מגננות ההצפנה. זה אומר שתוכלו להשתמש בכל תוכנה כדי להעתיק, לגבות או להמיר את הסרט שלכם. כך תוכלו להעביר אותו לנגן שלכם, לדוגמה, מבלי להאלץ לשלם פעמיים על אותו הסרט.

החברה שמפתחת את התוכנה גם זוכה לכבוד בזכות זה שהיתה מבין אלה שעזרו לחשוף את האמת מאחורי השקר שתעשיית המדיה נהנתה כל כך לשקר לעצמה: המגננות המתוחכמות כל כך של בלו-ריי ו-HD-DVD. בעבור תוספת של 30 דולרים, תוכלו לגבות גם דיסקים בפורמטים האלה.

כן, אני מודע לכך שרבים מכם ממילא לא קונים סרטי DVD, כי אם מורידים אותם מהרשת. אבל לאלה שכן נותנים לתעשיית הסרטים את כספם, AnyDVD מאפשרת - תמורת 49 דולרים - להנות באמת מהתכנים שרכשו.

ולמי שאומר שיש מתחרות חינמיות ששוות בביצועים

נשמח לשמוע עליהן. באמת. כי חיפשנו. אנחנו תמיד מעדיפים לשים תוכנה חינמית.

בינתיים, יש גרסת נסיון להורדה. תנסו. תחליטו בעצמכם אם זה שווה את הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully