וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

היוצר של Metal Gear Solid 4 מתלונן כי בדיסק בלו-ריי - 50 גיגהבייט נפחו, אין מספיק מקום למשחק החדש

כשסוני החליטה לייצר את כל קונסולות הפלייסטיישן 3 עם נגני בלו-ריי במקום DVD רגיל, אחד ההסברים שלה למהלך היה שמשחקים העתידיים יצטרכו יותר מ4.7 ג'יגהבייט אותם תקליטור דיוידי רגיל יכול לספק. היו כאלה שהאמינו, אבל רבים צחקו. לא מעט משחקים יצאו מאז במקביל לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3, כשבשתי הגרסאות המקום על ה-DVD הספיק.

עכשיו מגיע הזמן של סוני להגיד "אמרנו לכם". בראיון אותו העניק לא מזמן הידאו קוג'ימה – היוצר של סדרת המשחקים המפורסמת Metal Gear Solid, הוא טען ש-DVD לא היה מספיק בשביל Metal Gear Solid 4. עזבו אתכם דיוידי, קוג'ימה טוען שמספר דברים נחתכו מהמשחק כיוון ש-50 הגיגהבייטים שיש על תקליטור בלו-ריי לא הספיקו לו. בתקופה בה אנחנו רואים כותרים כמו Uncharted ו-Assassin’s Creed, שמספקים גרפיקה נהדרת ושטחי משחק גדולים על דיוידי רגיל, מעניין מה יש בו, ב-MGS4, שתופס כל כך הרבה מקום. שעות על גבי שעות של אודיו ב-12 ערוצים?

אם מה שנאמר בראיון הזה נכון, בעלי קונסולת האקס-בוקס 360 צפויים לאכזבה. כבר במשך זמן מה אנחנו מקבלים שמועות על כך שה-MGS4 לא יהיה בלעדי לפלייסטיישן 3, אך אם יש בעיה להכניס את המשחק על דיסק בנפח 50 גיגהבייט, אין יותר מדי סיכויים שהוא יוכל להגיע גם על DVD רגיל. האם השימוש במקום מיתרגם לאיכות? את זה נדע ב-12 ביוני כשהמשחק יגיע לחנויות.

דקסטר רוצה לשחק אתכם

הפחד משתלט עלי כשאני כותב את השורות האלה. לא פחד מפני הרוצח הסדרתי דקסטר מורגן – גיבור הסדרה 'דקסטר', אלא ממה שעלול לקרות לו כשיגיע אלינו בתור משחק מחשב. והוא מגיע. רשת הטלוויזיה Showtime הודיעה, יחד עם חברת המשחקים של מרק אקו, כי הם מפתחים משחק קונסולות על פי הסדרה, אשר יגיע מתישהו לקונסולות כלשהן.

המשחק הקודם אותו יצרה החברה של מרק אקו – Contents under pressure, זכה לביקורות בינוניות עם ציון ממוצע של 72% על פי Gamerankings, אבל מדובר רק במשחק אחד ואי אפשר לשפוט בעזרתו את כל אולפן הפיתוח. יש מצב שהם יעשו עבודה טובה עם 'דקסטר'. אבל מצד שני, יש מצב שהמשחק יהיה זוועתי, וזו יכולה להיות מכה בשביל כל המעורבים בעניין.

בדרך כלל, משחקים-מבוססי-סרטים, כמו גם כאלה המבוססים על סדרות, יוצאים לסדרות שמתאימות לילדים. הסיבה לכך היא שלילדים לא אכפת מאיכות המשחק ומכך שהוא מקבל ביקורות גרועות. דקסטר, לעומת זאת, היא סדרה למבוגרים, ואלה כבר לא ממש חייבים ללכת אחרי שם המותג. תסתכלו על מה שקרה למשחקים של סופרנוס ושל 'המגן' – שניהם היו גרועים ונשארו על מדפי החנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully