וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: KomeKami

תוסף חדש לאייפוד מאפשר לכם לשלוט בהעברת שירים במכשיר האייפוד בעזרת מצמוץ, בלי צורך כלשהו בהתערבות ידנית

הממשק במכשירים בהם אנו משתמשים, הופך לנוח יותר ויותר עם כל דגם אותו אנחנו קונים, בדרך כלל. כאלה אנחנו – אוהבים נוחות. מהבחינה הזו, חברת אפל נמצאת בראשית הפירמידה, עם פיתוח תמידי של ממשקים נוחים יותר ואינטואיטיביים לכל מכשיר חדש שמגיע לשוק, וגם לכמה מהישנים. אך תמיד יש מקום לשיפור, ואחד מהשיפורים האלה מגיע מקאזוהירו טאניגוצ'י ממכון אוסקה למדעי ההנדסה.

רויטרס מדווחת על הפיתוח החדש והכה-מגניב של טאניגוצ'י – KomeKami Switch. מדובר במספר חיישנים שמתלבשים על המשקפיים או על האוזניות, ומפשטים את השליטה באייפוד כך שהשימוש בו לא מצריך בכלל ידיים. איך שולטים, אם כך? בעזרת המצמוץ.

מצמוץ ארוך עם עין אחת יכול להעביר את השיר אחורה, מצמוץ בעין השניה מדלג קדימה. סגירת שתי העיניים מפסיקה או מתחילה את הניגון. ומה באשר למצמוצים ארעיים? טאניגוצ' טוען כי המערכת שלו מצליחה להבדיל בין מצמוץ רצוני ללא-רצוני, כך שהיא לא תעצור לכם את השיר במקרה.

טרם ידוע אם ומתי יגיע הגאדג'ט הזה לחנויות – עדיין מדובר בפיתוח אקדמי. אבל אם הוא הצליח לייצר את הדבר הזה, כנראה שיש כבר מהנדסים בחברות שמתעסקות בתוספות לאייפוד שמנסים לשחזר את הצלחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully