וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מה טוב בצעצוע של כלב שכל מה שהוא עושה זה להתתחבר ל-USB ולעשות כפיפות בטן? שום דבר, באמת

תקראו לי פלצן – טוב, בעצם אל תקראו לי פלצן, לפחות לא בטוקבקים לכתבה הזו כי זה יהיה נדוש – אבל לדעתי צריך להיות ערך לדברים אותם אנחנו קונים. ערך שנמשך מעבר להנאה טיפשית של שתי דקות לאחר הקניה. ואם כבר מדובר במשהו טיפשי, לפחות שיועיל לנו לאורך זמן, אפילו אם התועלת היא רק בהיות המוצר משעשע. לכן אני שונא גאדג'טים כמו הגאדג'ט הגרוע של השבוע – אני לא מבין מה עבר בראש למי שייצר אותו ועוד יותר מופתע מכך שמישהו, כנראה, יקנה את הדבר הזה.

מדובר בבובה של כלב המתחברת לכניסת USB של המחשב. הבובה שואבת חשמל, שמפעיל מנוע, שגורם לכלב לעשות כפיפות בטן. מעבר לכך, אמממ, אין שום דבר. זה צעצוע ששואב חשמל ומזיז בובה של כלב. והוא עוד עולה 15 דולרים – מחיר בו ניתן לקנות אינספור צעצועים מגניבים הרבה יותר.

מילא אם היה כונן פלאש שהיה עושה את כפיפות הבטן כשמעתיקים אליו דברים – זה עוד הגיוני. מילא אם היה עושה את הפעולה הזו בזמנים קצובים בשביל להזכיר לנו לקום וללכת להתעמל קצת במקום לשבת מול המחשב. מילא אם היה מתריע מפני רעידות אדמה בדרום-מזרח אסיה. אבל לא, הכלב הטיפשי הזה רק עושה כפיפות בטן וזולל חשמל. והוא מיותר. והוא לא שווה את הכסף. והוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully