וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

הוידאודרום השבוע בסימן ההרפתקאות הגדולות של אינדיאנה ג'ונס, אל המלחמה קרייטוס וניקו מ-GTA IV

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע, אנחנו שואלים את סלמון המחמד שלנו אילו מהם הוא הכי אוהב. לאחר שהסלמון מחליט, אנחנו לוקחים את הטריילרים ומאכילים לו. השאר מגיעים לוידאודרום

והשבוע, הרפתקאות: Oblivion, אינדיאנה ג'ונס, קרייטוס מ-God of War וניקו מ-GTA IV.

GTA IV

ושוב מכונת ההייפ של GTA נכנסת להילוך גבוה, בנסיון לחשוף בפנינו חלק קטן נוסף מעולם המשחק בשביל שנרוץ כולנו לחנויות בסוף אפריל ונרכוש אותו לאקס-בוקס 360 או לפלייסטיישן 3. ושוב מגיעים שני סרטונים – האחד של משהו שקיים בעולם המשחק והשני של דמות מרכזית בו. אז מה יש לנו הפעם?

הסרטון הראשון מראה לנו את גיבורי ה-LCPD – המשטרה של ליברטי סיטי. מדובר בשוטרים מאוד מיומנים, גיבורים אפילו, שלא מפחדים להתעמת עם הפשע ולהציל את העיר מטיפוסים מפוקפקים. הסרטון השני חושף בפנינו את פטריק מק'רירי, פושע אירי מיוחס וסטריאוטיפי להחריד.

Lego Indiana Jones

הרעיון הזה, של שילוב מותג קולנועי מצליח כמו מלחמת הכוכבים או אינדיאנה ג'ונס עם לגו בשביל יצירת משחקי מחשב (שמקדמים, כמובן, גם את סדרת הצעצועים), התברר כהרבה יותר מגימיק שיווקי. משחקי Lego Star Wars היו לא רק חמודים מאוד, אלא גם מהנים ומשעשעים.

הקדימון הזה, של Lego Indiana Jones – משחק שייצא למדפי החנויות בחודש יוני, בסמוך להשקת הסרט החדש בסדרה על ההרפתקן המגניב, יעסוק דווקא בטרילוגיית הסרטים המקורית. בסרטון הזה תוכלו לראות גם חלק סינמטי, וגם הדגמת משחקיות, שנראית חמודה מתמיד. המשחק צפוי לצאת לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 ו-2, ווי, PSP, DS והמחשב האישי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

God of War: Chains of Olympus

בשבוע שעבר הבאנו לכם כאן טריילר ל-God of War: Chains of Olympus - הכותר החדש בסדרת משחקי הפעולה המהוללת של סוני. היה זה קדימון שעסק במשחקיות והראה את הרמה הגרפית אותה אנחנו נראה במשחק עצמו. והוא היה מגניב, ללא ספק. אך אנחנו חיים לא רק על סרטוני משחקיות, אלא גם על אלה הסינמטיים, שמרחיבים לנו על העלילה ומראים לנו איזה סוג של סיפור צפוי לנו במשחק עצמו. הטריילר של היום הוא אחד כזה, בו אנחנו מקבלים את תולדות קיצור הקרייטוס, גיבור המשחק, ואת הסיפור אודות המאבק שלו להשתחרר מהזוועות אותן ראה ובהן השתתף.


ואגב, נכון שלמעטים היו ספקות כי God of War 3 כבר בדרך - אחרי הכל, דובר על כך שהכותר יפותח לפלייסטיישן 3 עוד כשהשני יצא. אך אם תקנו את משחק ה-PSP ותסתכלו על הכריכה האחורית שלו, תגלו כי גם בסוני כבר מוכנים להודות רשמית שהמיתולוגיה היוונית מגיעה ל-PS3. שחקני האקס-בוקס יתאכזבו לגלות כי הקונסולה שלהם לא תקבל את קרייטוס בינתיים, אך זה רק טבעי, כיוון שמדובר במשחק של סוני ובאחד הזכיונות הבלעדיים היחידים שעוד נשארו לה אחרי הפשלות אותן עשו טרם ההשקה של ה-PS3.

Shivering Isles

יש שיאמרו כי סדרת Elder Scrolls היא סדרת משחקי התפקידים הטובה ביותר אי פעם, וש-Oblivion - החלק האחרון בה, הוא משחק התפקידים הטוב שנוצר. יש גם כאלה שיתווכחו עם זה, אבל אין ספק שמדובר במשחק פופולרי, שזכה לשבחים הן בגרסת המחשב האישי והן בזו יצאה לקונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3. לאחר צאת המשחק, החליטו המפתחים כי לפני שנקבל את המשחק החדש בסדרת Elder Scrolls, אשר יפותח לאחר שהצוות של חברת Bethesda יסיים את Fallout 3, תגיע גם חבילת הרחבה בשם Shivering Isles. החבילה, שיצאה בשנה שעברה, זכתה לשבחים כיוון שהרמה שלה לא הייתה פחותה לזו של המשחק המקורי.

הטריילר הזה הוא לחבילת ההרחבה הזו בגרסת הפלייסטיישן 3 שלה. וזה הזמן לדבר קצת על משחקי תפקידים על המחשב האישי: בסוף שנות ה-90 ותחילת העשור הנוכחי היה ה-PC פלטפורמה מועדפת בשביל משחקי תפקידים, אך הזמן הזה עובר מהעולם, והמשחק הזה הוא עוד הוכחה לכך. השחקנים כיום רוצים לא רק עומק משחק, אלא גם עומק ויזואלי כלשהו, והמחשבים שלנו לא מתמודדים היטב עם הדרישות הגבוהות של משחקי התפקידים החדשים. מי רוצה לשדרג את המעבד והכרטיס הגרפי בכל פעם שיוצא משחק חדש רק בשביל היכולת לשחק בו כהלכה? לא רבים רוצים, ולא רבים מסוגלים לכך מבחינה כספית. ולכן, גם הז'אנר הזה נודד לו לקונסולות.

Street Fighter 4

סטריט פייטר הוא לא סתם משחק, אלא דרך חיים שלמה. באמת, אין דברים יותר מרגשים בשביל חובב אמיתי של המשחק (להלן: אני) מלראות מכונה ותיקה עם סטריט פייטר 2. לכן הייתי שותף לחשש מפני Street Fighter 4 – הכותר החדש בסדרה והראשון מזה הרבה שנים שיוצא עם רעש תקשורתי גדול.

אך ממה שאני שומע, הרעש עד כה הוא חיובי מאוד, גם מצד חובבי המשחק הכבדים. הסרטון שתוכלו לראות כאן עלול להטעות אתכם ולגרום לכם לחשוב כי מדובר בכותר תלת-ממדי, אך זה רחוק מהאמת. SF4 הוא משחק דו-מימדי בבסיסו, עם גרפיקה תלת מימדית. וזה נראה טוב, באמת שזה נראה ממש טוב. נכון לעכשיו, מדובר במשחק שיוצא רק לאולמות משחקים, אך בואו ונקווה כי גם גרסאות לקונסולות ביתיות תגענה בקרוב.

FlOw

המשחק FlOw הוא עוף מוזר בנוף משחקי הקונסולות, אך מייצג מגמה שהולכת וצוברת תאוצה. מדובר במשחקי PC חינמיים שהוצעו להורדה או למשחק דרך הדפדפן, ואז הפכו לכותרים מסחריים שיוצאים בתשלום לקונסולות משחק. אחד הכותרים האלה היה N+ שיצא לא מזמן ל-PSP, ועכשיו אנחנו, כאמור, מקבלים גם את FlOw.

קשה להסביר במה עוסק המשחק הזה. אפשר להגיד שאתם שולטים בתולעת ימית ששוחה לה באוקיאנוס ואוכלת ייצורים אחרים, אבל זה לא יעשה עם FlOw צדק כי לא מדובר במשהו פשטני ובנאלי, אלא במשחק מקסים ומרתק שמצליח ליצור חוויה מגניבה בעזרת הצלילים והגרפיקה שאתם רואים על המסך. עכשיו מגיע המשחק גם לקונסולת ה-PSP הניידת של סוני, עם תוכן נוסף ובלעדי.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully