וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Ripserver

Ripserver ימיר את כל הדיסקים שלכם ל-MP3 בלי שתלחצו אפילו על כפתור אחד, וישתף את המוזיקה ברשת הביתית

קבצי MP3, עם כל הנוחות אותם הביאו לחיינו, לפעמים גם ממש מעיקים. כך, למשל, להמיר דיסק מוזיקה לפורמט דיגיטלי זו לא הפעולה הכי נוחה בעולם. אמנם תוכנות חדשות הפכו אותה לקלה מאי-פעם, אך זו עדיין טרחה לא קטנה.

שמו של גאדג'ט היום שלנו הוא Ripserver, ומכך אפשר להבין מה הוא עושה – ממיר דיסקים של מוזיקה לקבצים ומתפקד כשרת. אך זהו הסבר פשטני למדי, שלא עושה צדק עם המכשיר המגניב הזה. מדובר בקופסה קטנה, הכוללת בתוכה כונן קשיח וכונן דיסקים. כל מה שצריך זה להגדיר אם אתם רוצים את הקבצים שלכם בפורמט MP3 או FLAC ובאיזו איכות כשאתם מקבלים את המכונה. ואז, פשוט מכניסים דיסק ומחכים עד שהוא ייצא. זהו, סיימתם לעשות המרה. בלי מחשב, בלי לחיצות מיותרות או לחיצות בכלל.

מעבר לכך, מדובר במכשיר שגם מתפקד כשרת מדיה ביתי. בזכות הגודל המאסיבי של הכוננים הקשיחים (500 גיגהבייט או 1 טרהבייט, תלוי כמה אתם מוכנים לשלם) וחיבור רשת, ניתן גם לשים עליו את קבצי המוזיקה שלכם, את התמונות ואפילו את קבצי הוידאו ואז לשתף אותם עם כל המחשבים האחרים שנמצאים ברשת שלכם. מעבר לכך, שימוש במכשיר הזה יקל עליכם כשתרצו לעשות פורמט למחשב עליו נמצאים קבצי המולטימדיה כיוון שלא תצטרכו לעשות גיבוי. ומודל אבטחת המידע RAID 1 יבטיח שגם אם אחד הכוננים של המכשיר ימות, השני עדיין יאחסן את כל המידע שלכם.

אך על המגניבות הזו משלמים, ובמקרה הזה משלמים ממש לא מעט. כ-1200 דולרים עולה גרסת 500 הגיגהבייטים של המכשיר, ואילו גרסת הטרהבייט תעלה כבר קרוב ל-1400 דולרים. השאלה היא אם תהיו מוכנים לשלם בשביל הנוחות הזו כל כך הרבה כסף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully