וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ישראל תחדש לכם

10.3.2008 / 13:02

מרכז הפיתוח והמחקר של מיקרוסופט ישראל פותח מעבדת חדשנות שמטרתה היא לפתח טכנולוגיות פורצות דרך

חברת מיקרוסופט הזמינה הבוקר עיתונאים למרכז הפיתוח והמחקר שלה בהרצליה בשביל לדווח על ההתקדמות אותה עשתה מאז שהמרכז הוקם בשנה שעברה. אך מעבר לגיוסי עובדים ורכישת חברות ישראליות – דברים עליהם שמענו כבר, הודיעו בכירי המרכז גם על התוכניות שלהם לעתיד.

מיקרוסופט משיקה היום גוף חדש בתוך המכרז הישראלי – מעבדות החדשנות שמו. עד כה, היו מעבדות כאלה קיימות אך ורק בארצות הברית, ורובן ממוקדות-נושא (Live Labs העוסקת בפיתוחים חדשים למותג הלייב של החברה, Ad Labs שעוסקת בפרסום וכו...). המעבדה הישראלית תהיה שונה מעט – לא יהיה לה נושא קבוע, והרעיונות שיפותחו ייגעו בכל התחומים בהם פועלת מיקרוסופט.

לא מדובר במחקר תיאורטי בלבד, אלא בפיתוח ממשי של טכנולוגיות חדשות, שמטרתן להוות פורצות דרך, ושילובן במוצרים של מיקרוסופט. בשלב הראשון גויסו למיזם 20 אנשים מדיסציפלינות שונות, כשהמטרה היא ליצור מבנה שטוח בו אין היררכיה בין צוותים, וכולם עובדים בקבוצות קטנות שכוללות את כל האנשים הדרושים לפיתוח רעיון כזה או אחר. חוץ מ-20 העובדים הרגילים, יצטרפו בכל שנה למעבדות 10 סטודנטים מצטיינים לתואר ראשון במדעי מחשב באוניברסיטת בר אילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully