וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולינו שוב מבטיח הבטחות- שחקן ספסל

11.3.2008 / 11:10

עולם המשחקים שוב הולך לקולנוע, והפעם יכול להיות יש מקום לאופטימיות. למה? כי מקס פיין הולך ומתקרב למסך הגדול

ברוכים הבאים ל'שחקן ספסל' – מדור הגיימינג השבועי של וואלה!מחשבים. אז מה קורה בעולם הקולנוע, אתם שואלים? בדרך כלל, הייתי אומר לכם שהגעתם למדור הלא נכון בחלק הלא נכון של האתר, אבל היום המצב שונה למדי – כמה מידיעות הגיימינג הגדולות של השבוע היו קשורות דווקא למסך הלבן הגדול שנמצא בדרך כלל בקניונים.

הידיעה הראשונה היא אודות מקס פיין. לפני מספר שבועות, דיווחתי כאן כי צילומי הסרט מתחילים ממש בקרוב, עם מארק וולברג בתפקיד מקס, והנה צצה לה כבר התמונה הראשונה של מארקי מארק בתפקיד הבלש המיוסר שרוצה לנקום את מות משפחתו. את התמונה עצמה אנחנו מנועים מלפרסם עקב סוגיות של זכויות יוצרים, אבל בסופה של הידיעה הזאת ישנו קישור לאתר בו התפרסמה במקור.

וזאת לא הידיעה היחידה שקשורה להפקה הביזארית (למה ביזארית? על כך בהמשך) הזו. ידיעה נוספת קשורה לשחקנית חדשה שהצטרפה לקאסט הסרט בתפקיד בלשית שחוברת למקס ושותפה לכמה ממטרותיו. הליהוק המעניין הזה הוא – היא, בעצם – מילה קוניס. התפקידים המפורסמים ביותר שלה עד כה היו ג'קי ב'מופע שנות ה-70' ודיבוב של מג גריפין ב'איש משפחה'. באף אחד מהתפקידים האלה היא לא שיחקה דמות עם מימד דרמטי כלשהו, ומעניין אם תצליח לעשות זאת בסרט שכל כולו עוסק בפאתוס של הגיבורים הראשיים.

ועכשיו, לסיבה בגללה אני חושב שההפקה הזו ביזארית למדי: התזמון שלה מאוד תמוה. לא אגיד שמעטים זוכרים את מקס פיין, אבל בחייכם, המשחק האחרון בסדרה יצא לפני כחמש שנים. ההפקה הזאת הייתה תקועה עוד מאז, ובזמן הזה גדל לו דור חדש של גיימריםצופי קולנוע שבכלל לא שיחק במשחקי הסדרה. בדרך כלל, סרטי סוג ב' שמבוססים על משחק משתמשים בפופולאריות שלו בשביל להצליח, ול'מקס פיין' אין את הייתרון הזה. אז מה, המפיקים אשכרה חושבים שהוא יצליח בזכות איכותו? אנחנו הולכים לקבל כאן סרט טוב שמבוסס על משחק מחשב? נשמע מופרך, אבל נצטרך לחכות ולראות. נקודה לזכותו היא הקאסט (היי, מי היה מאמין, אבל וולברג הוא באמת שחקן טוב) והבמאי, שעשה לפני כן את "מאחורי קווי האויב" ואת "טיסת הפיניקס" – שניהם סרטים מהנים למדי.

הנסיך יהיה מאעפן?

הסרט השני, והמפוקפק יותר מבין השניים, שזכה לככב בכותרות השבוע, הוא 'הנסיך הפרסי'. קשה לי לתאר כמה פסימי אני לגבי ההפקה הזאת, בייחוד בגלל שג'רי "אני יודע איך להרוס סרט" ברוקהיימר ודיסני מעורבים בהפקתו. נכון שהמיזם הקודם שהפגיש את השניים היה "שודדי הקאריבים" המגניב-ביותר, אבל הברק לא מכה באותו המקום פעמיים.

אז כן, הפרטים החדשים שמתפרסמים אומרים שהסרט יצולם, ברובו, במרוקו, והצילומים יחלו ביוני הקרוב, כשהמטרה היא להוציא את הסרט לאקרנים בשנה הבאה. מה שעובד לטובתו הם שני דברים: הבמאי הוא מייק ניואל, שהצליח לא רע ב "הארי פוטר וגביע האש", והתסריטאי הוא ג'ורדן מצ'נר, שייצר את סדרת 'הנסיך הפרסי' וכתב את התסריט למשחק הראשון בסדרה החדשה שהתחילה ב-2003. אני , כאמור, פסימי וסקפטי, אבל ההפקה מוזמנת להעמיד אותי על טעותי בשנה הבאה.

מולינו שוב מבטיח הבטחות

כבר שנים שאנחנו שומעים על דימיטרי – הפרוייקט החדש והסודי של אלוהי המשחקים האלוהיים פיטר מולינו. בהתחלה היו ספקולציות שמדובר ב-Fable, אחר כך טענו שזה בעצם Fable 2, ומולינו הכחיש. בראיון חדש, מולינו דיבר קצת על דימיטרי וטען שהחברה שלו התחילה את דימיטרי כניסוי באינטליגנציה מלאכותית והפכה אותו למשחק לפני חצי שנה, אחרי גילוי מרעיש, שלטענת מולינו יביא את המשחק החדש שלו לעמודים ראשיים של מגזינים העוסקים במדע וטבע.

ומתי נראה את כל זה? על פי מולינו, כש"לעצים עדיין יהיו עלים, אבל הם יהיו חומים". האם הכוונה היא לסתיו הקרוב או למטאפורה שאומרת לא לצפות לראות את המשחק בקרוב? אין לדעת. זכרו שמדובר באיש שיוצר הייפ סביב כל משחק שלו – הייפ שלא תמיד מגובה באיכות משחק. ובכל זאת, הוא הביא לנו את Dungeon Keeper, Populus, Magic Carpet ו-Black & White, אז יש למלה שלו משקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully