וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו: סניף חיפה

מעיין כהן

11.3.2008 / 13:04

יאהו השיקה את מרכז הפיתוח החדש שלה בחיפה; המנכ"ל החדש רוני למפל: נשכור את הכישרונות הטובים בישראל

ענקית האינטרנט יאהו השיקה היום את מרכז המחקר והפיתוח שלה בחיפה, בשכנות למיקרוסופט. החברה חשפה גם את מנהל המרכז בישראל: ד"ר רוני למפל, מומחה לארגון ואחזור מידע שעבד קודם לכן במעבדת המחקר של יבמ, והתמקד במחקר ופיתוח של טכנולוגיות עבור מערכות חיפוש ארגוני. מעבדת המחקר של יאהו תתמקד בתחום החיפוש ברשת, כשהמטרה של ראשיה "לשנות את חוקי המשחק" בחיפוש ברשת.

פרבהאקר רגהאבן, העומד בראש יאהו ריסרץ', אמר הבוקר כי "תחום החיפוש נמצא עדיין בשלביו הראשונים. ביאהו אנו עובדים על מדע הליבה אשר יכול להוביל לחוויות חיפוש שתהיינה מתקדמות באופן משמעותי מעבר למצב כיום". עוד אמר כי "רוני למפל מהווה תוספת מעולה לצוות ברמה העולמית שלנו, אותו הקמנו כדי לפתח גישה חדשה לחיפוש ברשת. מומחיותו בטכנולוגיות חיפוש וקשריו עם האקדמיה המקומית יעזרו לנו למשוך את הכישרונות הטובים ביותר ואת הידע מרחבי האזור, ולחזק את מאמצי המו"פ העולמיים שלנו".

למפל אמר: "ישראל מהווה קרקע פורייה עבור טכנולוגים, חוקרים ומהנדסים מוכשרים במידה שלא תאומן, ומעבדת המחקר של יאהו בישראל מספקת את ההזדמנות הטובה ביותר ליצירת הטכנולוגיות אשר יהוו בסיס לדור הבא של החיפוש באינטרנט. אני מצפה לבנות בחיפה קבוצה בה יעבדו הכישרונות הטובים ביותר שיש באזור זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully