וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו בחיפה

חברת האינטרנט הגדולה בעולם מקימה מרכז פיתוח בחיפה בראשות ד"ר רוני למפל. המרכז יתמקד בטכנולוגיות חיפוש

מחלקת המחקר של יאהו! – אחד מהפורטלים הגדולים בעולם, הצטרפה היום לגוגל ומיקרוסופט בכך שהשיקה בצורה רשמית סניף ישראלי של Yahoo!Research. הסניף ממוקם במתחם המת"מ בחיפה (בבניין בו שוכן הסניף החיפאי של גוגל ומספר מטרים מהמקום בו יושבת מיקרוסופט) ומוגדר כמעבדת מחקר.

המרכז הישראלי, אותו יוביל ד"ר רוני למפל, יתמקד בקידום מנוע החיפוש של יאהו, וכהגדרת אנשי החברה ב"שינוי חוקי המשחק בחיפוש Web". המטרה כאן היא להפוך את חווית המשתמש במנוע החיפוש לטובה הרבה יותר ולהציג לו את התוצאה הרלוונטית ביותר והכלים הטובים ביותר להשגת מטרתו בכמה שפחות לחיצות על המקלדת וקליקים של עכבר.

עצם העובדה שהסניף נמצא בישראל מצביע על המעמד של המדינה בתור מרכז בו מרוכזים מוחות טכנולוגיים המתאימים למשימה, אך לא אומר שהמרכז הישראלי יעסוק בהתאמת יאהו! בצורה טובה יותר למשתמש הישראלי. כפי שנאמר במסיבת העיתונאים, מטרות הפיתוח של המכרז הנן גלובליות ולא ישראליות, כך שלא צריך לצפות להתאמת ממשק האתר לעברית דווקא כי יש מרכז פיתוח בחיפה. עם זאת, לא שוללים בכירי יאהו כי ההתאמה הזו תתרחש, אפילו אם הצעד הזה לא יבוא מתוך הסניף הישראלי.

מעבר לכך, בהשקת המרכז דובר רבות על המוחות הישראליים. ביאהו לא רוצים להגיד כמה אנשים הם מתכוונים לגייס, וטוענים כי הבעיה היא לא המספר אלא הכישורים. הם, לטענתם, ינסו לגייס את כל האנשים שנמצאים מעל לרף אותו הציגו. דובר גם על שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים כגון אוניברסיטאות והטכניון, אם כי לא הוכרזו היום שיתופי פעולה ממוקדים בתחום הגיוס והמחקר עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully