וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bioshock 2 מגיע

ביושוק - אחד המשחקים הטובים ביותר של השנה שעברה, יזכה לכותר המשך כבר בסתיו הבא

כשביושוק – אחד המשחקים המדוברים של 2007, הצליח להצדיק את הציפיות שהיו לנו ולהפוך לאחד המשחקים הטובים של השנה, היה ברור שגם ההמשך יגיע. חברת Take-Two שפיתחה את המשחק והפיצה אותו לא הייתה מוותרת על ההזדמנות הזו, במיוחד אחרי ששני מיליוני יחידות של הכותר נמכרו מאז הושק באוגוסט האחרון. מה שלא היה עד עכשיו זו הכרזה רשמית, אך הנה, גם היא לא איחרה להגיע.

בדו"ח למשקיעים אותו פרסמה Take-Two היום, היא הודיעה כי חטיבת הפיתוח שלה – 2K Games, עובדת על ביושוק 2. מעט מאוד פרטים ידועים על המשחק נכון לעכשיו. הראשון הוא חלון ההפצה הראשוני – הרבעון האחרון של שנת העסקים 2009. אצל T2, שנת העסקים נגמרת באוקטובר, כך שהרבעון האחרון הוא אוגוסט-אוקטובר 2009, מה שאומר שמשחק ההמשך יגיע כשנתיים לאחר שהמקור הושק.

הפרט השני שידוע הוא אולפן הפיתוח שיעבוד על המשחק. וכאן צפויה הפתעה: האולפן 2K Boston שמונהג על ידי קן לווין ופיתח את Bioshock הראשון לא יפתח את כותר ההמשך. במקום זה, המשימה הזו הופקדה בידי 2K Marine, אולפן פיתוח חדש שהוקם בקליפורניה. על פי השמועות, באולפן החדש יושבים כמה מהמפתחים שעבדו על ביושוק בבוסטון, כך שניתן לקוות כי הם יודעים לאן להמשיך את הזיכיון המצליח הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • bioshock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully