וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדימים פריצה למכה

גרסה 2.0 של קושחת האייפון תגיע רק ביוני, אבל אנשים טובים כבר השיגו עותק שלה. ופרצו אותו

חברת אפל מאוד לא אוהבת כשמישהו מתעסק עם iPhone – הטלפון הסלולרי שלה. אבל אנשים, מטבעם, לא אוהבים מסגרות קשוחות כמו אלה אותן מציבה אפל (התחייבות לספק סלולרי, פלטפורמה סגורה) ואף אחד לא הופתע כשהאייפון נפרץ.

נכון להיום, קיימים בעולם לא מעט מכשירי אייפון פרוצים, שמסוגלים לא רק להשתמש בכל כרטיס סים רגיל אלא גם מריצים תוכנות צד שלישי. חברת אפל לא נשארה חייבת והודיעה לפני מספר ימים על קושחה חדשה, שתגיע ביוני ותאפשר לבעלי המכשיר להוריד אליו תוכנות דרך חנות מיוחדת. החידוש הזה, כמו גם כמה אחרים, יגיעו ביוני בדמות קושחת 2.0, אשר נשלחה לפני מספר ימים למפתחים שאמורים לעבוד על התוכנות לחנות החדשה. נשלחה, וכבר נפרצה.

כן, אנשי ה-iPhone Dev Team, שעוסקים בפיתוח כלים לרווחת קהילת בעלי האייפונים הפרוצים, הצליחו לשים את ידיהם על ערכת הפיתוח, ובתוכו גם הקושחה החדשה. תוך מספר שעות, הם הצליחו כבר לפרוץ אותה. כהוכחה, הם פרסמו תמונות בהן תוכנות רצות על הקושחה החדשה. אך אל תצפו שאפל תבין עכשיו כי טעתה עד עכשיו ותאפשר לקהילת המשתמשים לעשות כל מה שהיא רוצה עם האייפון - ההפך הוא הנכון. אם כבר, אחרי פשלה שכזאת נראה אמצעי אבטחת מידע מסובכים יותר ויותר עם כל גרסה חדשה של קושחת המכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully