וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט קונה את קידארו הישראלית

אייל טואג

12.3.2008 / 18:40

מיקרוסופט רוכשת את הסטארט אפ הישראלי קידארו, אשר מספק פתרונות וירטואליזציה עבור תחנות מחשוב

חברת הסטארט-אפ הישראלית קידארו, המספקת פתרונות וירטואליזציה עבור תחנות מחשוב מבוזרות בארגון, נמכרה לחברת מיקרוסופט. על פי מקורות בתעשיה תצטרף קידארו למערך הפיתוח של מיקרוסופט ישראל, בראשות משה ליכטמן.

החברה, שנוסדה על ידי רן כוכבי, איציק לוי ורן אלגיסר, מעסיקה כיום 36 עובדים, מתוכם 27 במשרדיה ברמת גן. החברה החלה את פעילותה בשנת 2005 ופיתחה מוצר אשר יוצר מעין אי מבודד של תוכנות מחשב ארגוניות על כל מחשב קצה, בכל מקום שהוא, ומאפשר שליטה מרכזית של מנהל המחשוב בסביבות הוירטואליות החדשות הנוצרות אצל משתמשי הארגון.

כדי לפתח את פיתרון הוירטואליזציה שלה עבור משתמשי קצה נשענה קידארו על שרת הוירטואליזציה הקיים של מיקרוסופט, וכך היוותה החברה מיום הקמתה רכישה פוטנציאלית עבור אנשי רדמונד.

לדברי רן אלגיסר, אחד ממיסדי קידארו, רכישת החברה שהתבצעה עתה, תסייע למיקרוסופט בפעולת ההחדרה של חלונות ויסטה, היות והיא תאפשר למשתמש החברה הארגוניים להריץ על אותו מחשב גם את מערכת ההפעלה חלונות XP וגם את חלונות ויסטה, ואף לנהל את כל ההרשאות שלהן מרחוק. "כך למשל ארגון שעובד בחלונות XP יכול לעבור לויסטה ולהנות מכל השיפורים במערכת החדשה, אבל להריץ במקביל על אותו מחשב את הסביבה הישנה שלו לתקופת המעבר, ובכך להקל משמעותית על השינוי.", הסביר אלגיסר ל-TheMarker IT . "לחלופין, עובד שנמצא בבית יכול להתקין את סביבת המחשוב הארגונית שלו, ולעבוד על המסמכים והתוכנות שלו, במקביל לסביבה הפרטית שלו, על אותו מחשב".

בנוסף, מנהל המחשוב יכול להשתמש בפיתרון של קידארו כדי להגדיל את מרחב המחשוב הארגוני לסניפים ולסוכנים ולצייד כל עובד מרוחק בהגדרות המשתמש תוך שמירה על חוקי האבטחה של הארגון.

"נוף מחשוב הקצה בארגונים השתנה" אמר ל-TheMarker רן כוכבי, אחד ממייסדי קידארו ומי שהיה המנכ"ל הראשון של החברה, "מחשוב הקצה בארגון כולל מגוון סוגי משתמשים ומחשבים - תחנות עבודה שולחניות ומחשבים ניידים, עובדים מהבית, סוכנים חיצוניים, קבלני משנה וחברות בת. כל אלה דורשים היום גישה למשאבי המחשוב של הארגון מתוך מחשבים שאינם בשליטת הארגון. מנהלי IT מתקשים לשלוט במחשבים המרוחקים וכן לאבטח את נכסי הארגון ולדאוג לעמידה בכללים רגולטוריים. הפתרון של קידארו מציע פלטפורמה קלה לניהול, המשלבת פרישה מהירה, אבטחת מידע הרמטית, שליטה ובקרה מלאה על פעילות המשתמשים, יחד עם חוויית משתמש מוכרת ופשוטה".

עוד הוסיף כוכבי: "הקמנו את החברה ב-2005 מתוך החזון שלטכנולוגית הוירטואליזציה יכול להיות ערך מוסף אדיר במחשוב ארגוני, והוא פשוט לא מנוצל כיוון שאין כלים טובים להפצה, ניהול ושליטה. לשמחתנו גילינו שאנחנו חולקים את אותו חזון עם מיקרוסופט".

קידארו גייסה עד היום כ-14 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון אופוס קפיטל, ג'נסיס פרטנרס, וסטורם ונצ'רס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully