וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Futronic FS88

אוהבים להשתמש בסורקי טביעות אצבע אבל מפחדים שמישהו יגנוב את הטביעות או את האצבע? הגאדג'ט הזה בשבילכם

בשנים האחרונות, אמצעי זיהוי ביומטריים נכנסים יותר ויותר לחיינו, ולא רק מבחינת חשיפתם בסרטי מרגלים. סורקי קרנית, זיהוי קולי ואפילו זיהוי של אוזן הם דברים שניתן לראות בארגונים כאלה ואחרים. אבל עדיין, זיהוי טביעת אצבע הוא האמצעי הפופולארי ביותר בתחומו, וגם אחד הפחות-בטוחים.

נכון שכיום ניתן למצוא סורק טביעת אצבע בהרבה מאוד מחשבים ניידים, ארגונים ואפילו בעמדות תשלום, אבל מדובר במשהו שלא כל כך קשה לזייף. כל מה שצריך זה לקרוא מדריך או שניים ברשת האינטרנט ולהצטייד בסניף המקומי של אופיס דיפו. למתקדמים, וכאלה שראו יותר מדי סרטי אקשן בחייהם, יש גם את האפשרות של קטיעת האצבע הרלוונטית, אבל זה כבר קצת קיצוני ומאוד לא נעים. סורק חדש של חברת Futronic מנסה להילחם בתופעה הזו.

הסורק הזה, בעל השם הקליט FS88, מצויד במעגל חשמלי שתפקידו הוא לגלות אם טביעת האצבע מחוברת ליד של בן אדם חי. מעבר לכך, מדובר בסורק מקצועי שלוקח תמונות ברזולוציית 480x320 פיקסלים עם 500 נקודות לאינץ' (dpi), ובנוי עם זכוכית בעובי 14 מ"מ שדוחה שריטות. כמו כן, יש לכל אחת מהיחידות של ה-FS88 מספר סידורי מיוחד שמתוכנת לתוך המכשיר בשביל יכולת מעקב אחריהם. המחיר והזמינות שלו לא פורסמו נכון לעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully