וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הגיטרות הגדול

יצרנית הגיטרות גיבסון דורשת מחברת המשחקים אקטיוויז'ן כסף על הפרת פטנט במשחקי סדרת Guitar Hero

אין ספק שסדרת משחקי Guitar Hero מבית אקטיוויז'ן היא אחת הפופולאריות כיום בקרב קהל שלאו דווקא אוהב משחקים. הסדרה הזאת פונה, בין השאר, לאנשים שלא ממש מבינים את הקסם במשחקי יריות, תפקידים וספורט אבל כן אוהבים מוזיקה וחלמו תמיד לנגן על גיטרה. בשביל להעשיר את החוויה, אקטיוויז'ן אף חתמה על הסכמים עם יצרניות אמיתיות של גיטרות בשביל להשתמש בעיצובים שלהן בבניית דגמי הבקרים של המשחק ובתוך הכותר עצמו.

אחת החברות האלה, שתופסת מקום של כבוד בעולם המוזיקה, היא גיבסון – יצרנית ותיקה ומוערכת של גיטרות. אחת הערכות של גיטר הירו לפלייסטיישן 3 אפילו מגיעה עם בקר בצורה של גיטרת גיבסון. אך כעת, צצה לה בעיה – גיבסון רבה עם אקטיוויז'ן. הסיבה לריב היא הפרתו, כביכול, של פטנט אותו הוציאה גיבסון לפני תשע שנים על סימולציה של הופעה מוזיקלית. גיבסון טוענת כי משחקי הסדרה, כמו גם הבקרים, נופלים תחת הפטנט, ודורשת מאקטיוויז'ן לשלם על השימוש בו או להפסיק למכור את Guitar Hero לאלתר.

אקטיוויז'ן לא נשארה חייבת, והגישה לבית המשפט המחוזי של מרכז מדינת קליפורניה בקשה בה היא מבקשת להכריז כי הפטנט של גיבסון לא תקין למנוע מהחברה לדרוש עליו פיצויים. בנוסף, נשאלת השאלה למה החברה חיכתה שלוש שנים ואף נכנסה לשיתוף פעולה עם הכביכול-מפירה של הפטנט שלהם לפני שדרשה את הפיצוי.

בכל מקרה, אנחנו מבקשים מכם לא לשבור את הגיבסונים שלכם לאות מחאה, זה אמנם יביא לפורקן רגעי של התלהבות אבל חשבו על הכסף שהשקעתם בגיטרה, באם היא אמיתית או רק בקר של גיטר הירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully