וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מצטרפת לפייסבוק

החנות המקוונת אמזון פיתחה שתי אפליקציות שנועדו לסנכרן בין פרופיל הפייסבוק לבין פרופיל האמזון שלכם ולהמליץ מה לקנות לכם ולחבריכם

אמזון - אחת החנויות הוירטואליות הגדולות והפופולאריות בעולם, השיקה היום שלי אפליקציות חדשות, שתיהן בתוך הרשת החברתית פייסבוק. שתי האפליקציות נועדו לקשר בין הזהות שלכם, ושל חבריכם, בתוך פייסבוק לבין זו שיש לרבים מאיתנו באמזון.

האפליקציה הראשונה היא Amazon Giver – ממשק שמאפשר לכם להראות את רשימת הדברים אותם אתם רוצים, אם יצרתם כזו באמזון, גם בפייסבוק. הייחודיות שלה היא בכך שניתן לקנות לכם את הדברים אותם אתם רוצים מתוך האפליקציה עצמה, בלי להיכנס לאתר החנות. הכיוון השני בו עובד ה-Giver הוא ניתוח הפרופיל שלכם בפייסבוק ומתן המלצות לקניות באמזון על פי התחביבים שרשומים בפרופיל. האפליקציה אף יכולה לנתח את הפרופיל של חבריכם ולהציג המלצות לקניית דברים בשבילם, כשהיא מסדרת את ההמלצות על פי תאריכים של ימי ההולדת של החברים.

שמה של האפליקציה השניה הוא Amazon Grapevine. מדובר בסנכרון בין הפעולות אותן אתם עושים באמזון – דירוג מוצרים, כתיבת ביקורות ועדכון רשימת הדברים שאתם רוצים – לבין זרם העדכונים אותם חבריכם מקבלים בפייסבוק. כך שאם אתם רוצים לשתף את כל חברי הפייסבוק שלכם בהמלצות על מוצרים, מעכשיו ניתן לעשות זאת אוטומטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully