וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבלו-ריי 360

מיקרוסופט מכחישה כי היא נמצאת בדיונים עם סוני וארגון הבלו-ריי על הכנסת הטכנולוגיה לקונסולת האקס-בוקס 360 שלה

מאז שחברת טושיבה החליטה להפסיק ייצור של סרטי HD-DVD ובכך סגרה את השאלטר על הפורמט הזה, נמצאה מיקרוסופט בבעיה קטנה. HD-DVD היה הפורמט עליו החברה הימרה במלחמת הקונסולות, כשהשיקה כונן חיצוני לאקס-בוקס 360 שלה.

כיום, הכוננים האלה לא שווים הרבה, הן בגלל היצע הסרטים הדל שיצא ל-HD-DVD לפני מותו והן בגלל שאין להם שימוש אחר חוץ מניגון אותם הסרטים. לפיכך, מאז מותו של הפורמט, התמלאה הרשת שמועות כי מיקרוסופט נמצאת במגעים עם סוני על רישוי הבלו-ריי. אחד מבכירי סוני אפילו הודה בכך בשבוע שעבר בזמן ראיון ל-Financial Times.

אך כיום מגיעה לה התגובה הרשמית של מיקרוסופט. מנהל המוצר של האקס-בוקס 360, אהרון גרינברג, טוען כי חטיבת האקס-בוקס לא נמצאת כיום במגעים עם סוני או ארגון הבלו-ריי בשביל הוספת הטכנולוגיה לתוך האקס-בוקס. במקום זה, בעתיד הקרוב תתמקד החטיבה בשירות המקוון אקס-בוקס לייב.

ההחלטה הזו לא מפתיעה במיוחד. מעבר לבלו-ריי לא היה מתקבל טוב אצל משתמשי האקס-בוקס שכבר השקיעו בכונן HD-DVD, וכמו כן היה מעלה את המחיר הכולל של הקונסולה עם הכונן באופן שהיה פוגע בתחרות שלה בפלייסטיישן 3 של סוני. התמקדות בשיווק מקוון של תוכן, לעומת זאת, מאפשרת למיקרוסופט הן להצטייר כמובילה טכנולוגית והן להמשיך ולהציע תוכן שמעבר למשחקים עצמם ללקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully