וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

ה-KissPhone הוא טלפון עם שפתיים שמאפשרות לשלוח ולקבל נשיקות. הגבול בין רומנטיקה לזוועה, דק הוא

בכל שנה משתנים הטלפונים בהם אנו משתמשים – הן הניידים והן הנייחים – כשבדרך כלל מדובר בשינויים לטובה. הם הופכים דקים וקלים יותר, עם ממשק נוח יותר וזמן סוללה גבוה יותר. אין, אין על הקידמה, הרבה דברים טובים היא מביאה לנו.

אבל לא רק דברים טובים, ודוגמה מצויינת לכך היא ה-KissPhone – רעיון חולני למדי של ממציא בשם ג'ורג' קוסורוס. במבט ראשון זה נראה כמו טלפון ממש מכוער, עם מקשים בצורת לבבות ושפתיים ענקיות במקום בו צריך להיות המיקרופון. אך הזוועה היא שהשפתיים האלה הם לא משהו דקורטיבי, אלא אחת הפונקציות המרכזיות של הטלפון.

אם עוד לא הבנתם, מדובר בטלפון שמעביר לא רק את הקול שלכם לצד השני, אלא גם את הנשיקה. כל מה שצריך זה לנשק את השפתיים הפלסטיות המגעילות, והן מזהות את מאפייני הנשיקה (לא ממש ברור איך), כשהמשתמשת בצד השני מקבלת את הנשיקה. מעבר לכך, החזון של הממציא כולל גם העלאת נשיקות לרשת האינטרנט והורדתן למכשירים שלכם, כמו גם נשיקות של סלבריטאים אותן ניתן יהיה לקנות. למזלנו, אין לדבר הזה יצרן תאריך יציאה או מחיר, כך שסביר להניח שאף חברה עדיין לא אימצה את הרעיון המפחיד הזה, וכיום הוא רק קונספט. טוב, אולי לא רק, הוא גם הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully