וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיניים כחולות

דניס ויטצ'בסקי בדק שתי אזניות בלוטות'. Argard M10 קטנה ולא טובה. BlueAnt Z9 בגודל סטנדרטי אך מעולה

אוזניות Bluetooth הן ברכה וקללה בו זמנית. מצד אחד, היתרון אותו הן מספקות למשתמש – האפשרות לדבר בטלפון כששתי הידיים פנויות, אדיר הוא. ומצד שני, קל מאוד לאבד אותן אם הן לא כל הזמן בתוך האוזן או על שרוך ייעודי. וכשהן כן בתוך האוזן כל הזמן, זה נראה מטופש ומתחיל להיות לא נוח אחרי כמה שעות. אבל גם אם היתרון חשוב לכם יותר מהחיסרון, יש לכם בעיה – למצוא את האוזנייה שתהיה הכי טובה בשבילכם. כאן אנחנו יכולים לעזור. קיבלנו לא מזמן שתי אוזניות, כל אחת עם גימיק משלה, והסתובבנו איתן בשביל להביא לכם את הביקורת הזו.

האזנייה קטנה, האיכות לא טובה

האוזניה הראשונה שהגיעה אלינו היא ה-Argard M10, אותה מפרסמים אנשי החברה כאוזניית הבלוטות' הקטנה בעולם. האוזנייה הזו מגיעה בקופסת קרטון שחורה מהודרת וכוללת גם מעמד ייחודי למדי להטענה. בצורה שלה, דומה ה-M10 לאטם אוזניים – חלק ממנה נכנס לאוזן כמו אוזניית in-ear, ואילו החלק שנשאר לא יוצא כמעט מגבולות האוזן. הרושם שמתקבל כשאתם לובשים אותה הוא אכן של אוזניה ממש, ממש קטנה, אם כי כשהיא נמצאת בידיים, היא נראית די מאסיבית.

יש ל-M10, כמו למרבית אוזניות בלוטות', שלושה כפתורים – האחד אחראי על מענה ודחיית שיחות, ואילו שניים האחרים על עוצמת הצליל שלה. הכפתורים גדולים ומורגשים מספיק בשביל שלא תצטרכו לחפש אותם זמן רב, אבל הלחיצה עליהם קצת קשה מדי.

אך הבעיה האמיתית של ה-Argard M10 היא לא בממשק השליטה אלא באיכות הסאונד. ניסינו אותה עם מספר מכשירי טלפון, ובכולם הייתה איכות קליטה לא טובה בכלל. האוזניה מייצרת רעשים איומים כשהטלפון נמצא במרחק של כמה מטרים בודדים, וגם כשהוא ממש ליד האוזנייה יש מספיק רעשים בשביל לעצבן אתכם ואת מי שנמצא בצד השני של הקו.

אני לא יכול להגיד למי אפשר להמליץ על האזנייה הזאת. אולי אם הגודל הוא הדבר הכי חשוב בשבילכם, ואיכות השיחה לא חשובה בכלל, תצליחו ליהנות ממנה.

משקל: 5 גרם
זמן דיבור: עד 3 שעות
זמן המתנה: עד 100 שעות
מחיר: 320 ש"ח

תעזבו אתכם מגודל, האיכות מצוינת

האזנייה השנייה אותה קיבלנו היא ה-BlueAnt Z9, וכאן, בניגוד לאזנייה הקודמת, מדובר בחיבה (או אהבה, אני לא בטוח) מצליל ראשון. וזה לא שהמבט הראשון לא היה חיובי – מעבר לאריזה הסטייליסטית והעתידנית-קמעה עם מעמד שנראה כמו כסא עינויים ממש מגניב, האזנייה עצמה היא שחורה ויפה עם קשת פלסטיק שקופה לאוזן וקליפ מובנה שמאפשר לחבר אותה לדש של החולצה.

ה-Z9 נכנסת בנוחות מרשימה לאוזן וגם אם אתם לא רוצים להשתמש בקשת הפלסטיק, רוב הסיכויים הם שהיא לא תיפול גם אם אתם תרוצו איתה. הכפתורים שלה גדולים ונוחים מאוד, ויש בה גם משהו שחסר לי מאוד בהרבה אזניות שנמצאות בשוק כיום – היכולת לכבות את התאורה שמראה כי האזנייה פועלת. התאורה הזו יכולה לעצבן את האנשים שסביבכם, וכיבוייה עוזר לכם להסוות את העובדה שאתם מסתובבים איתה. בכלל, ספרון ההדרכה שלה אמנם נראה מאיים במבט ראשון, במיוחד העמוד בו מוסברים כל השימושים של שילובי הכפתורים השונים, אבל צריך מעט מאוד זמן בשביל לזכור את אלה החשובים לכם.

אך החלק החשוב ב-Z9, כמו בכל אזניית בלוטות', הוא איכות השמע. והיא פנטסטית כאן, פשוט פנטסטית. היצרנים מדברים על שני מיקרופונים וטכנולוגיה לבידוד קול עם מעבד דיגיטלי, אבל לא ממש משנה לי איך הם השיגו את האיכות הזאת כל עוד היא קיימת. גם במקום רועש למדי, כשהטלפון היה בתיק, הצלחתי לדבר עם אנשים בלי שיבקשו ממני לעבור להשתמש בטלפון עצמו.

משקל: 10 גרם
זמן דיבור: עד 5.5 שעות
זמן המתנה: עד 100 שעות
מחיר: 539 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully