וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחו של הבאזזז

דידי חנוך

17.3.2008 / 11:14

בדיקה של התנועה מקישורים מאתר Buzz מראה את כוחו של האתר החברתי החדש של יאהו!

במלאת שבועיים לאתר Buzz, המתחרה של יאהו! לאתר הקישורים החברתי Digg, ביקש הבלוגר מייקל ארינגטון מאתר Techcrunch לבדוק את הנתונים הראשוניים של האתר. הנתונים שנשלחו על ידי יאהו, ואומתו על ידי האתרים, מראים אתר שכבר בשלב מוקדם זה לקיומו מפגין כוח אדיר להזרמת תנועה.

מקור הכוח הזה נובע מכך שקישורים שחמים בבאזז זוכים להופעה בעמוד הבית של יאהו!, אחד האתרים הפופולריים ביותר ברשת.

כך, לדוגמה, קישור באזז שהופיע בהומפייג' של יאהו! והפנה לאתר Salon העניק לאתר הוותיק מיליון מבקרים באותו היום. זהו שיא ב-12 שנות קיומו של האתר.

גם אתר US Magazine הפופולרי שבר שיא מבקרים בעקבות קישור מיאהו. ביום בו הופיע הקישור בעמוד הבית של יאהו, 32 אחוז מהמבקרים באתר US הגיעו ישירות דרכו.

מה הניע את ארינגטון לבדוק את כוחו של באזז? ובכן, השבוע קישרו מבאזז למאמר ב-Techcrunch. הקישור היה באוויר במשך רבע יום, והעניק לטקקראנץ' את שיא המבקרים שלו בכל הזמנים. וטקקראנץ', יש לזכור, הוא אחד הבלוגים הפופולריים ביותר בעולם.

כשהושק שירות Buzz, רבים מתחו ביקורת על כך שהקישורים בו יינתנו רק לאתרים "נבחרים", ולא לכל אתר. כפי שצוין בסקירה הראשונית שלנו, יש לכך גם ייתרון שמודגם היטב על ידי הנתונים הראשוניים האלה: קישור מעמוד הבית של יאהו! יכול להפיל את רוב האתרים ברשת. רק אתר בעל תשתית טובה יכול לעמוד בעומס.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו
  • buzz
  • digg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully