וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LimeWire פותחים חנות

דידי חנוך

18.3.2008 / 10:52

האנשים מאחורי אחת מתוכנות שיתוף הקבצים הפופולריות ביותר פותחים חנות מוזיקה מקוונת

LimeWire אינה תוכנה מוכרת מאד בישראל, אך בעולם היא אחת מתוכנות שיתוף הקבצים המצליחות ביותר. בדצמבר שנה שעברה הוערך שהיא מותקנת ב-18 אחוז מכלל המחשבים המחוברים לאינטרנט, והרשת בה היא משתמשת (Gnutella) היא הוותיקה ביותר מבין רשתות שיתוף הקבצים.

אבל כמו רבים אחרים, גם LW נתבעו על ידי תעשיית המוזיקה, והחנות החדשה - עליה הכריזו במקור באוגוסט שנה שעברה - היא הצעד הגדול שלהם לשיפור מערכת היחסים עם התעשייה.

כרגע עובדת החנות באתר בלבד, וכוללת כחצי מיליון שירים מלייבלים עצמאיים באמצעות מספר חברות הפצה. בשלב זה, ניתן לרכוש שירים דרך האתר בלבד, אבל החברה מתכננת לשלב את החנות בגרסה עתידית של התוכנה הפופולרית. בראיון עם אתר Afterdawn אמר דובר האתר שהחברה רוצה לראות בעתיד תוצאות חיפוש מהחנות לצד תוצאות חיפוש מרשת שיתוף הקבצים. בחברה מאמינים שמשתמשים רבים יבחרו באפיק החוקי.

כדי לשפר את הסיכויים שזה יקרה, מציעים LimeWire שתי אפשרויות לרכישת שירים. את השירים - כולם בפורמט MP3 בקידוד 256kbps - ניתן יהיה לרכוש כיחידים, בעלות של 99 סנט, או בחבילות. החבילות נעות מ-25 שירים תמורת 10 דולרים ועד 25 דולרים ל-70 שירים.

החנות לא עובדת כרגע ללא כרטיס אשראי אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully