וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בסקר בו נשאלו 15 מיליון אנשים את מי היו רוצים לראות בתפקיד הנסיך הפרסי, בחרו 70 אחוזים בנסיך פרסי אמיתי

בשבוע שעבר, עסק המדור הזה בעולם הקולנוע ההוליוודי, ובגרסאות קולנועיות למשחקי מחשב פופולריים, כמו'הנסיך הפרסי'. השבוע, לפני שנעבור לעניינים אחרים, יש לנו עדכון קטן בנוגע לסרט הזה, אותו מפיק ג'רי ברוקהיימר עם דיסני. אתר IESB קיבל לפני מספר ימים תוצאות של סקר אותו ערכה חברת ההפקה, בשביל לבדוק את מי רוצה הקהל לראות בתפקיד הנסיך.

70 אחוזים מ-15 מיליון הקולות הלכו לשחקן בשם דייויד זנדי, שעקף כוכבים גדולים כמו אורלנדו בלום (7%), ג'יימס מקאבוי (6%) ומיילו ונטימיליה (2%). זנדי שיחק עד כה רק בתפקידים קטנים, ועיקר פועלו הוא בתחום ההפקה. מה שכן, על פי התמונה שלו ב-imdb הוא נראה מאוד דומה לנסיך מהמשחקים, אבל גם זה לא החלק המעניין.

החלק המעניין הוא שזנדי, שנולד ב-1978 באירן, הוא בעצם הנסיך דייויד זנדי – בן למשפחת המלוכה הפרסית. ובאמת, מי יכול להיות יותר מתאים לשחק את הנסיך הפרסי מנסיך פרסי אמיתי? בטח שלא אורלנדו בלום.

איי קראמבה

בשבוע האחרון, התפרסמו תחזיות של מספר אנליסטים, הנוגעות לשכנה הדרומית של ארצות הברית – מקסיקו. אנחנו כמעט ולא שומעים על המדינה הזו בהקשר של תעשיית המשחקים, אולי למעט המחאה של ראש העיר חוארז על איך שעירו מוצגת במשחק הפעולה Ghost Recon: Advanced Warfighter 2. אבל האנליסטים טוענים כי תעשיית הבידור האלקטרוני במדינה הזו גדלה וגדלה, ויכולה להגיע לשווי של מיליארד דולרים עד 2010.

אחד הצעדים שנועדו להבטיח את הרווחים האלה הוא מלחמה בפיראטיות. ואכן, 500 שוטרים פשטו לפני מספר ימים על שכונה במקסיקו-סיטי והצליחו למצוא שם 28,800 עותקים של משחקים צרובים. אבל המספר הזה לא ממש מרשים, אם חושבים על כלל תושבי מקסיקו. מספר מרשים הרבה יותר הוא 900,000, וזו כמות העטיפות אותן הדפיסו הפיראטים, בציפייה לייצר גם כמות דומה של דיסקים צרובים.

אפשר לצוד בבריטניה

המועצה הבריטית לדירוג סרטים מאוד לא אהבה את Manhunt 2 – המשחק האלים ומעורר המחלוקת של חברת רוקסטאר. גם לאחר שהמשחק הגיע לידיה בגרסה מצונזרת ומתונה יותר, החליטה המועצה כי להוציאו לציבור זה מסוכן, ואסרה את שיווקו.

רוקסטאר ערערו, וועדת הערער החליטה לבטל את החלטת המועצה, ולשחרר את המשחק לחנויות. אך הסיפור לא נגמר שם – חברי המועצה ערערו לבית המשפט. בסופו של דבר, ולאחר יותר מחצי שנה של מאבק, הם נכנעו השבוע. Manhunt 2 ייצא בבריטניה, במועד שעדיין אינו ידוע, ועם דירוג של 18+.

ואני תוהה לי – לא היה קל יותר לסיים את זה אז, כשהגרסה המצונזרת רק הגיעה והביקורות קטלו אותה? המאבק הזה, של מדינה במשחק, רק הגביר את הפופולריות שלו באיים הבריטיים. אנשים רבים שלא היו נוגעים במנהאנט 2, ישחקו בו עכשיו רק בשביל לראות על מה הייתה כל המהומה. חבל. חבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully