וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורד ככל יכולתך, מאפל?

אפל מעוניינת להשיק מודל מכירת שירים ללא הגבלה על בסיס מנוי, או כחלק ממחיר הנגן

ה-Financial Times מדווח כי חברת אפל נמצאת בדיונים עם חברות התקליטים במטרה לאפשר ללקוחות החברה גישה חופשית להורדת מוזיקה מחנות ה-iTunes, במסגרת של תוכנית בלתי-מוגבלת, הן בזמן והן במספר השירים שניתן להוריד.

על פי הדיווחים, התשלום על ההורדות יגולם במחיר של מכשיר או בדמי מנוי חודשיים. מי שירצה לקנות מכשיר יחד עם המנוי, יצטרך לשלם עד 100$, ואילו מנוי חודשי יעלה 7-8 דולרים בחודש. המנוי יתאפשר רק ללקוחות בעלי אייפון שמשלמים גם ככה תשלום חודשי, ואילו רכישה חד פעמית תתאפשר גם לאייפודים.

הגרסה של התוכנית ללא רכישת מכשיר חדש: מנוי חודשי להורדת תכנים בלתי מוגבלים, היא גישה שזכתה להצלחה מוגבלת בלבד אצל מתחרי אפל כגון יאהו! (שהודיעה שתשנה את חנות המוזיקה שלה מהמודל הזה), Real ונאפסטר. מעניין יהיה לראות האם אפל תצליח לזכות בהצלחה מהותית היכן שאחרות נכשלו.

אך הבעיה, כך על פי המקור של FT, טמונה במחיר אותו מוכנים אנשי אפל לשלם לחברות המוזיקה על השימוש בשירים – כ-20 דולרים בלבד על כל מכשיר שנמכר עם השירות. נוקיה, שהכריזה לא מכבר על שירות ה-Comes with music המאוד-דומה שלה, משלמת על פי אותם הדיווחים כ-80 דולרים על כל מכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully