וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימס מכים שלישית

חברת EA חשפה את הפרטים הראשונים על סימס 3 - המשחק החדש בסדרה הפופולרית, שיגיע בשנה הבאה

חברת EA הכריזה היום באופן רשמי על פיתוחו של משחק שהיה ברור כי נמצא בפיתוח – סימס 3. אחרי 98 מיליון עותקים שנמכרו בשמונה השנים בהם הסדרה קיימת, אף אחד לא חשב ש-EA תוותר על אחת הסדרות המצליחות ביותר שלה. אך היום מתגלים הפרטים הראשונים אודות המשחק, שייצא – כך מסתבר – מתישהו ב-2009

הפיתוח של המשחק החל לפני כמעט שלוש שנים. הוא יופעל על ידי מנוע חדש לגמרי, ויכלול מספר חידושים שנועדו להפוך אותו למציאותי וכיפי יותר. כל המנגנון של סביבת המגורים בה הסימים שלכם חיים השתנה, וכולל עכשיו שכונה פתוחה שחיה גם בלי התערבות של השחקן. ניתן להסתובב בכל השכונה, לבקר את הגרים בה ולהגיע גם למקומות כמו בניין העירייה או הפארק, בהם יהיו אפשרויות אינטראקטיביות אחרות. השכונה גם תשפיע יותר על החיים של הסימים בעזרת אפשרויות אינטראקציה שונות שיתאפשרו בעקבות מפגש עם דמויות מוכרות.

ממשק נוסף עליו נתגלו פרטים חדשים, הוא ממשק ההתאמה האישית של פריטים שונים במשחק. המנוע של סימס 3 יאפשר לשנות את כל הפריטים הקיימים במשחק בשביל לבנות בית מותאם אישית. גם הדמויות עצמן תהיינה יותר מותאמות אישית – תוכלו לקבוע את האישיות של הדמויות עד לפרטים הקטנים, והמפתחים מבטיחים יותר מ-700 מיליון שילובים שונים של מאפייני אישיות.

הפלטפורמה היחידה שתקבל את המשחק, נכון לעכשיו, היא המחשב האישי. צפוי כי גם בעלי הקונסולות יזכו לשחק בסימס חדש, אך לא ברור אם יהיה זה סימס 3 או כותר אחר שמבוסס עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • ea
  • סימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully