וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

גאדג'ט יפני חדש מיועד לשיפור החיוך שלכם, אבל דומה יותר למכשיר עינויים שיעלים את החיוך מפניכם לצמיתות

לאורך השנים, אנשים היו מוכנים לסבול לא מעט בשביל להיראות יפים יותר. החל מהמחוכים של ימי הביניים ועד לטכניקות עכשוויות לשיפור החזות – היופי מתקשר באופן מאוד ברור לסבל. אבל באיזשהו מקום, צריך לשים גבול. אני מניח שהגבול של כל בן אדם יהיה במקום שונה, אך הגאדג'ט הגרוע של השבוע יימצא, במרבית המקרים, הרחק מאחוריו.

מדובר בעוד אחד מהגאדג'טים היפניים הביזאריים האלה, שלא ברור מאיפה הגיעו ומי חשב שלייצר אותם יביא לשגשוגו הכלכלי. שמו של המוצר הוא Yumi, ואם זה נשמע לכם חמוד, אל תטעו, מדובר במכשיר עינויים. את המכשיר הזה מכניסים לפה למשך 4 דקות, 3 פעמים ביום, כשמטרתו היא לאמן את שרירי הפנים, ובייחוד את השרירים שאחראיים על החיוך, בעזרת קפיצים. יש לו גם 3 דרגות קושי - האחת בשביל גברים, השניה בשביל נשים, השלישית בשביל ילדים ואנשים מבוגרים.

קשה מאוד להתעלם מכך שמדובר בגאדג'ט זוועתי – מכשיר עינויים, בעצם, שהשפעתו מוטלת בספק. במקרה הטוב, תוכלו לחייך בצורה יותר, אממ, רחבה, ובמקרה הגרוע תענו את הפה שלכם בלי שום אפקט נראה לעין. ובכלל, אתם מוכנים לסבול בשביל דבר כמו חיוך יותר "יפה"? אני מאוד מקווה שלא. ולכן גם לא תוציאו 50 דולרים על ה-Yumi. ולכן הוא גם הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • yumi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully