וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

21.3.2008 / 22:30

המלחמה מגיעה לוידאודרום. ולא סתם מלחמה - המלחמה האחרונה, בניצוחו של טום קלנסי

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו קושרים אותם למצנחים וזורקים אותם מהמטוס. מה שהם לא יודעים, זה שכמה מהמצנחים נארזו על ידי אנשים שלא ממש יודעים איך לעשות זאת. ככה, אחרי תהליך ניפוי קצר, הטריילרים ששורדים מצורפים למדור הוידאודרום.

השבוע, טום קלנסי מראה לכם את האם של כל המלחמות. חוץ מכך, יש לנו גם קומנדו ביוני, גיטרות, בוזזים ופנדה אחת.

Tom Clancy’s Endwar

במשך השנים האחרונות, רבים מחובבי משחקי האסטרטגיה מחכים לו, לאותו המשחק שייקח את הז'אנר צעד אחד קדימה. כמה אפשר להתעסק עם אותן היחידות, באותם שדות קרב ועם אותן טקטיקות? אם מסתכלים על הצלחת הז'אנר הזה, לא מעט. אבל עדיין, חלקנו צריכים משהו חדש ומעניין בשביל למנוע שחיקה בהתעניינות שלנו. Tom Clancy’s Endwar הוא אחד המועמדים להיות המשחק הזה.

במקום עשרות סוגי יחידות שונים, יש כאן רק 7 מהן, אבל איתן מגיעים גם כ-150 סוגי שדרוגים ושש דרגות ניסיון. הניסיון, כמו גם היחידות, עוברים איתכם מקרב אחד לשני, ואילו הקרבות עצמם קטנים ומקומיים יותר, כשהמטרה היא להיכנס לנעליים של מפקד במלחמה ולא של אלוהי המלחמה. בנוסף, ניתן לשלוט בכל המשחק באמצעות פקודות קוליות, והדיווחים הראשונים על אמצעי השליטה הזה אומרים שהוא עובד בצורה ממש לא רעה. האם כך הוא הדבר? את זה נדע כשהמשחק יגיע, מתישהו בקרוב, למחשב האישי, פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360.

Battlefield: Bad Company

יותר משנה עברה מאז ששמענו לראשונה על Battlefield: Bad Company – המשחק החדש בסדרת באטלפילד, והראשון שמפותח לקונסולות חדשות מבית מיקרוסופט וסוני (אקס בוקס 360 ופלייסטיישן 3). על פי הקדימונים הקודמים, נראה היה כאילו מדובר בילד הרע של סדרת באטלפילד, משחק הומוריסטי למדי שעוסק בחבורת חיילים עריקים שמנסים להתעשר בקלות על ידי גניבת שלל משדה קרב.

הקדימון החדש לא ממש כולל את ההומור שאפיין את קודמיו, אבל סוף סוך יש כאן קצת הסבר על המשחקיות. ואם לדייק יותר – מוסבר כאן אחד ממצבי המשחק המקוונים של הכותר הזה. אז מה יש לנו כאן? דברים שהתרגלנו אליהם ממשחקי באטלפילד – החל מכלי רכב רבים ועד למפות גדולות שמורכבות ממספר רב של מטרות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Bionic Commando

ברשימת יכולות-על שהייתי רוצה, זו של גיבור Bionic Commando נמצאת די נמוך ברשימה. עם כל הכבוד ליד שעברה מוטציה ועכשיו מסוגלת לשלוח מחושים שתופסים דברים, זה גם בלתי-אסתטי בעליל, וגם – יש לומר – לא הכי מגניב. אבל אין מה לעשות, את יכולות העל לא בוחרים (או שכן, תלוי מי אתם), והגיבור שלנו נתקע עם היד הביונית.

משחקי הסדרה הראשונים יצאו לפני יותר מ-20 שנה למכונות ארקייד וקונסולת ה-NES של נינטנדו. המשחק החדש הוא לא כותר-המשך, אלא יותר המשך רוחני לכותרי העבר המפורסמים. לא ברור עדיין כמה פתוח הוא יהיה, וגם פרטי העלילה שנחשפו עד כה דלים מאוד (קומנדו נבגד, קומנדו ניצל מהוצאה להורג, קומנדו יוצא להציל את העולם), אבל כבר הוכרז שהגיבור הראשי ידובב על ידי לא אחר ממייק פאטון – הסולן של להקת Faith No More.

Guitar Hero: On Tour

סדרת גיטר הירו מעבירה בצורה טובה מאוד את הנגישות של משחקי קונסולות לאנשים שלא הבינו עד כה את המשיכה שלהם. במקום בקר רגיל, יש גיטרה מפלסטיק, והמשחקיות כולה מבוססת על החיבה של אנשים לדמיין כאילו הם כוכבי רוק. היה ברור כי במוקדם או במאוחר, תגיע הסדרה גם אל קונסולה ניידת, ועכשיו זה גם קורה.

עם זאת, Guitar Hero: On Tour – גרסת המשחק שהוכרזה השבוע לנינטנדו DS, לא ממש מעבירה את ה"גיטריות" של הכותרים האחרים. אמנם גם כאן יש בקר מיוחד, אך הוא לא ממש מזכיר גיטרה. מה שכן, יש כאן מפרט אמיתי, וגם פעולת הפריטה יותר טבעית בזכות מסך המגע של הקונסולה. המשחק החדש צפוי להגיע בקיץ הקרוב, אך תאריך מדויק אינו נקבע.

Kung-Fu Panda

לחברת Activision יש לא מעט נסיון עם משחקים מבוססי סרטים, חלקם טובים יותר (ספיידרמן 2, למשל), חלקם לא טובים בכלל (רובוטריקים). ובכלליות, התדמית של המשחקים האלה הייתה והנה עדיין של נסיון לחלוב כסף ממי שאהב את הסרט, במיוחד אם מדובר בסרט שמשווק לילדים.

אך כפי שאמרתי כבר כשהסרטון הראשון של Kung Fu Panda הופיע, משהו כאן נראה לי שונה. המשחק הזה לא נראה רע, לא מבחינה גרפית ולא מבחינת משחקיות. חדשני? לא ממש. אבל די מהנה. עכשיו נשאר רק לראות אם זו עבודה טובה של אנשי השיווק, אם שמא באמת צפוי לנו משחק-מבוסס-סרט חביב ומהנה.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully