וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדי הקאריביים

אי קטן בקאריביים מאיים להפוך תוכן פיראטי לחוקי אם ארה"ב לא תתגמש בעניין אתרי ההימורים הפועלים משטחו

אנטיגואה הוא אי קטן וחביב על תיירים מכל העולם באזור הקאריביים, חלק ממדינת אנטיגואה וברבודה. אך מעבר להיותו מוקד תיירותי, מדובר גם במרכז גדול מאוד של הימורים מקוונים. כיוון שהממשל במקום החליט מהר מאוד להפוך את העסק לחוקי, אתרי הימורים מכל רחבי העולם מבקשים להתארח על שרתים במדינה, לפעול משם (ובדרך גם לשלם מיסים). אך ארצות הברית – שוק ענקי להימורים, לא ראתה בעין יפה את העסק הזה, והחליטה למנוע מהגולשים בשטחה גישה והימורים באתרים המאוחסנים באי. אנטיגואה פנתה כבר בעבר לארגון הסחר העולמי וביקשה פיצוי על ההפסד לו גורמת ארה"ב, אך במקום 3.4 מיליארד דולרים קיבלה רק 21 מיליונים.

עכשיו מאיימים שלטונות האי כי הזלזול של ארצות הברית בהפסדים אותם היא גורמת לאנטיגואה לא יעבור בשקט. על פי הדיווח ב-Variety, הודיע עורך הדין מרק מנדל, שמייצג את האי כי אם ארצות הברית לא תתייחס לטענותיה ולא תיכנס למשא ומתן הוגן, השלטונות יעגנו בחוק גם אתרים שעוסקים במכירת תרופות והורדת מוזיקה, כמו גם כל דבר עם הגנת IP אותו ניתן לשכפל.

המטרה של האיום היא להפעיל את הלוביסטים של איגוד הקולנוענים, תעשיית המוזיקה ותעשיית התוכנה, כדי שאלה ינסו לגרום לממשל להתגמש בנושא ההימורים, ולהחזיר לאתרים המאוחסנים באנטיגואה את לקוחותיהם האמריקאיים, או לפחות לשלם סכום שייחשב בעיני המדינה להוגן על אי האפשרות לעבוד עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully