וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס של מרוול בעברית

חברת המגזינים של ידיעות אחרונות עומדת לתרגם ולהפיץ קומיקסים של חברת מרוול בעברית כבר השנה

YPL – חברת המגזינים של ידיעות, תפיץ חוברות קומיקס של חברת מרוול בעברית, כך הודיע היום סיימון פיליפס, נשיא Marvel Entertainment International באירוע שנערך כאן בישראל. החברה תשווק את החוברות ואת המוצרים הנלווים בשיתוף עם חברת הזכיינות LDI.

הדגש החדש של מרוול, כך לדברי פיליפס, הוא המשכיות בכל הנוגע לזיכיונות. כל הסרטים הגדולים של החברה אשר יצאו בשנים הקרובות יקבלו, מעבר לגרסת DVD ומשחק מחשב, גם המשך בדמות סדרה מצויירת. כך, למשל, בשנה הבאה תצאנה סדרות של הענק הירוק ושל איירון-מן. בנוסף, יפותחו גם משחקי מחשב על פי הזיכיונות גם ללא קשר להשקת הסרטים, וכתוצאה מכך, ללא דדליין קשיח שפוגע לעיתים קרובות באיכות המשחק.

מעבר לכך, דיבר פיליפס על המוצרים הנלווים לזכיונות של מרוול. כיום מפתחת החברה מספר סדרות של מוצרים בעלי אפיון שונה של דמויות החברה. בסדרות לילדים, למשל, אין יותר מדי אלימות והדמויות מעוגלות יותר וחמודות יותר. בסדרות נוער וסדרה שממותגת לחובבי סקייטבורדינג וגלישה, לעומת זאת, הדמויות נראות באופן שונה לגמרי כשהן מותאמות לטעם של קהל היעד.

מנכ"ל YPL, אבי מורגנשטרן, אמר בשיחה עם וואלה! שבכוונת החברה להוציא לאור חוברות מתורגמות וחוברות שנוצרו במיוחד לשוק הישראלי. החברה מתעתדת לכוון לשוק בוגר יחסית של בני נוער ומעלה, ולפנות יותר לקהל של הסרטים מאשר לקהל של הסדרות המצוירות. מורגנשטרן מבטיח תכנים בוגרים, עתירי אקשן ו"אקסטרימיים". החברה מתכננת להתחיל להוציא סדרות לשוק לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה. טרם מונה עורך לתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully