וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע

דידי חנוך

25.3.2008 / 8:42

Eset SysInspector לא רק תאמר לכם אילו תוכנות רצות, כי אם כמה הן מסוכנות

Eset היא החברה שהביאה לנו את NOD32, האנטי וירוס ששמו המצער בעברית לא מונע ממנו להיות אחד הטובים ביותר בשוק.

לאחרונה שחררה החברה מוצר שנוצר לשימוש פנימי: Eset SysInspector, תוכנה שאת הפונקציה הבסיסית שלה עושות עוד עשרות תוכנות אחרות, אבל כוללת גם יכולת שמייחדת אותה.

הפונקציה הבסיסית היא הצגת כל התוכנות, התהליכים, הדרייברים, והחיבורים שפעילים במחשב שלכם. כאמור, אם ניתן היה לזרוק אבנים באינטרנט, היינו אומרים שקשה לזרוק אבן בלי לפגוע בתוכנה שעושה את זה.

אבל Eset הוסיפו את היכולת לקטלג כל קובץ, תהליך, חיבור וגו' על פי רמת הסיכון שלו. כל הקבצים מקבלים רמת סיכון מ-1 עד 9, וניתן לסנן את הקבצים שהתוכנה מציגה, מהצגת כל הקבצים ועד הצגת הקבצים המסוכנים בלבד.

התוכנה אינה אנטי וירוס, וגם אינה תחליף אמיתי למנהל המשימות של חלונות מכיוון שלא תסגור את התהליכים הרצים. אבל היא כן תאפשר לכם לפתוח את עורך הרגי'סטרי כדי לשנות ערכים מסוכנים, וגם לפתוח את התיקיה שמכילה כל קובץ.

בסה"כ, מדובר בכלי חינמי מוצלח שיסייע לכם לראות במהירות האם המחשב שלכם נמצא בסכנה, ולהגיע למקומות בהם ניתן לפתור את הבעיה. אמנם לא שמחנו לראות את צבעי "רמות הסכנה" האהובים כל כך על משטר בוש מופיעים גם בתוכנת אבטחה, אבל לפחות במחשב יהיה לכם מה לעשות בנוגע לבעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully