וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Miu HDPC

המחשב האולטרה-נייד של חברת Miu הקוריאנית מריץ גם חלונות וגם לינוקס, וכמו כן מצוייד במפרט מרשים במיוחד

המטרה של רבים מאיתנו – במיוחד כאלה שמכורים לטכנולוגיה אך סובלים מבעיות גב – היא למצוא גאדג'ט אחד קל שיספק את כל צרכי הטכנולוגיה שלנו בזמן שאנחנו נמצאים מחוץ לבית. יש כיום מספר פתרונות מהסוג הזה, חלקם משתייכים לגזע ה-UMPC בעוד אחרים הם סמארטפונים, אבל על HDPC עדיין לא שמענו.

לא מדובר ב'מחשב בהפרדה גבוהה', אלא ב-Hybrid Dual PC, מחשב קטן וחזק למדי שמסוגל להריץ גם חלונות וגם לינוקס. התכונה הזאת אמנם השפיעה על השם שלו, אך היא איננה הדבר המגניב היחיד במחשב הקטן הזה, שמגיע מבית MIU הקוריאנית, ומיועד כיום אך ורק לשוק של דרום קוריאה.

המפרט של המכשיר מרשים מאוד. מעבר להיותו מחשב אולטרה-נייד עם מעבד של 500 מגה-הרץ או 1 גיגה-הרץ (תלוי במחיר אותו תשלמו), יש כאן גם מסך של 4 אינת', טלפון, זכרון של עד 4 גיגהבייטים, כונן קשיח של 30 או 60 גיגה, טלפון, קישוריות אלחוטית, חריצים לכרטיסי זכרון שונים, יציאה לטלוויזיה ועוד הרבה דברים. הסוללה שלו, כך על פי היצרנים, מסוגלת לשרוד 90 שעות המתנה או 7 שעות שימוש במכשיר. כל זה במשקל של 387 גרם. ומחירו, באופן מפתיע, לא מרקיע שחקים – רק כ-400 דולרים למפרט הפשוט ביותר. אך כאמור, אל תצפו לפגוש אחד כזה באירופה או בספרד בזמן הקרוב. בינתיים, הוא רק בקוריאה.

  • עוד באותו נושא:
  • miu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully