וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

המחיר של הפלייסטיישן 3 אמנם ירד בצורה דרסטית בשנה האחרונה, אך רשימת התכונות שלו רק ממשיכה לגדול

משהו מוזר קורה לפלייסטיישן 3 של סוני. המחיר שלו יורד מדי פעם, ואילו רשימת התכונות בה המכשיר מתהדר עולה. אנחנו לא רואים דברים כאלה כל יום, וזה נשמע די מנוגד להגיון, אבל אל לנו להתווכח עם מוזרויות שכאלה, כיוון שאנחנו אלה שמרווחים מהן, בסופו של דבר.

הפעם מדובר בגרסת קושחה חדשה, שצפויה להגיע בקרוב לקונסולה. לאחר שהוסיפו תמיכה ב-DivX ושדרגו את נגן הבלו-ריי לפרופיל 1.1, ממשיכים בסוני לשדרג ולשדרג. העדכון החדש יהפוך את ה-PS3 לנגן ה-Blu-ray הראשון בעולם שתומך בפרופיל 2.0. הפרופיל הזה, ששמו השני הוא BD-Live, מאפשר הורדת "צ'ופרים" לסרטים תומכים מרשת האינטרנט. אלה יכולים להיות סצינות שהורדו בעריכה, תוכן אינטראקטיבי דוגמת משחקים קטנים ושלל דברים אחרים אותם האולפנים רוצים להזרים אל הנגן שלכם. בעלי הנגנים הייעודיים, אגב, לא יוכלו לשדרג את הנגן שלהם לפרופיל הזה, וייאלצו לקנות אחד חדש אם ירצו לצפות בתוכן הנוסף.

מעבר לך, יוסיף העדכון החדש גם דברים שלא קשורים לבלו-ריי, כמו תמיכה בקבצי DivX ו-WMV גדולים יותר מ-2 גיגהבייטים, אפשרות לשלוט בממשק המוזיקה של הקונסולה מתוך ה-PSP הניידת ודפדפן אינטרנט מהיר יותר.

שמועה עיקשת גורסת כי דבר נוסף אותו תוכלו לעשות הוא לקחת את סרטי הבלו-ריי שלכם, ובעזרת ה-PS3 ליצור עותק בו ניתן לצפות על קונסולת ה-PSP הניידת. סוני לא מגיבה על השמועות האלה, אך הדבר נשמע הגיוני למדי. השאלה היא האם יוכלו בחברה ליצור מנגנון אבטחה שיספק את האולפנים, אשר לא רוצים לראות עותקים של סרטיהם מועברים מאדם אחד לשני בלי שכסף יחליף ביניהם ידיים ותמלוגים יגיעו לכל המוערבים בהפקה.

טום קלנסי המוני

כמה מהזיכיונות הכי מצליחים של חברת יוביסופט כוללים, לפני שם המשחק, את שמו של טום קלנסי – סופר מוכר שהפך גם לאייקון גיימרי בעקבות סדרות כמו Splinter Cell ו-Ghost Recon. יוביסופט לא מתכננת לוותר בקלות על השם הזה, וחתמה עם קלנסי על הסכם שיאפשר לה להמשיך ולהשתמש בשמו בשביל משחקים וסרטיםספריםמוצרים נלווים שיבוססו על המשחקים האלה. בחברה לא פרסמו את סכום העסקה, אך אנליסט-העל מייקל פאצ'ר מנחש כי מדובר בכ-100 מיליוני דולרים.

בשיחת ועידה לאחר ההודעה על רכישה, מנכ"ל יוביסופט ייב גילמונט דיבר על המשך הזיכיונות של קלנסי ומשחק חדש שאולי-יפותח עם השם של הסופר מוצמד אליו. מדובר בבחירה מעניינת למדי – משחק המוני. לדברי גילמונט, בחברה מעריכים כי פיתוח המשחק יעלה כ-50 מיליון דולרים

לאחר ההצלחה המדהימה של World of Warcraft, ברור כי יוביסופט גם רוצה חלק מעוגת המשחקים ההמוניים מבוססי-המנוי. אם משחק כזה מצליח, הוא מביא למפיציו המון, אבל המון כסף. מה עוד, שבהנחה ויהיה מדובר בכותר פעולה, תהיה זו כניסה לשוק לא מאוד מפותח, בו שלטה עד לא מזמן סוני עם הפלאנטסייד שלה, שאיבד מהפופולריות שלו בעקבות המריבות בין המפתחים לחובבי המשחק הותיקים. עם זאת, גם אם פיתוח של המשחק הזה כבר החל, הוא כנראה לא יגיע לפני The Agency של סוני, שיציב אתכם בנעלי שכירי חרב או מרגלים – תפאורה דומה מאוד למה שהיינו מצפים ממשחק טום קלנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully