וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יאהו מצטרפת לנשף

נמרוד הלפרן

25.3.2008 / 21:09

יאהו מצטרפת לגוגל ומייספייס באימוץ תקן OpenSocial לחיבור יישומים לרשתות חברתיות

חברת האינטרנט יאהו! הודיעה היום על הצטרפותה למתחרתה גוגל ולמייספייס, הרשת החברתית הגדולה בעולם הנמצאת בבעלות ניוז קורפ של רופרט מרדוק, באימוץ תקן OpenSocial לחיבור יישומים לרשתות חברתיות. הודעת יאהו עשויה להגביר את הלחץ על פייסבוק, הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם, אשר טרם הודיעה עד כה על אימוץ התקן.

תקן OpenSocial, אשר הושק בחודש נובמבר על ידי גוגל ביחד אם מייספייס, יקודם באמצעות קרן שלא למטרות רווח, ונועד לסייע להקל על מפתחי תוכנה בכך שייצור יישום אחיד לחיבור יישומים לרשתות חברתיות. התקן אומץ כבר בתחילת דרכו על ידי רשתות חברתיות דוגמת LinkedIn, Friendster ו-Ning, כמו גם על ידי יצרניות התוכנות העסקיות אורקל וסיילספורס.קום.

רשתות חברתיות צברו פופולריות עצומה בשנים האחרונות. מספר המבקרים באתר פייסבוק נסק פי ארבעה בינואר לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת ל-100.7 מיליון, בעוד שמספר המשתמשים במייספייס גדל ב-15% באותה התקופה ל-109.3 מיליון, לפי נתוני חברת המחקר קומסקור.

הפופולריות הגוברת של אתרי רשתות חברתיות גם הגדילה את היקף הפרסום המפולח באתרים אלה, וההכנסות מפרסום של רשתות חברתיות בארה"ב צפויות לזנק ל-2.7 מיליארד דולר עד שנת 2011, לפי נתוני EMarketer.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully