וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Alpha Power

קשה להאמין, אך גם מטעני סוללות אצבע זוכים לחידושים כמו קביעת עוצמת ההטענה ומניעת התחממות יתר

עם כל החיבה שיש לנו, כאן בוואלה!מחשבים, לאנרגיה ירוקה, בבתינו ובבתיכם עדיין יש לא מעט דברים שפועלים על סוללות. למזלנו, בעשור האחרון הסוללות הנטענות הפכו לדבר שבשגרה – מחירן נמוך והן שורדות לא מעט הטענות. אבל גם כאן יש עוד מקום להתייעל, וה-Alpha Power יכול לעזור בתחום הזה.

מדובר בתחנת הטענה ל-4 סוללות – שתי סוללות AA ושתיים קטנות יותר מסוג AAA מבית La Crosse. ראשית, לתחנת ההטענה הזו יש מסך LCD קטן שמראה לכם את רמת הטעינה של הסוללה, כמו גם מידע נוסף על שימוש בחשמל ונתונים אחרים. אך הייחוד של התחנה הזו מגיע בתחום אחר לגמרי, והוא קביעת מהירות ההטענה.

תיאורטית, הטענה מהירה מאוד של סוללות בזרם גבוה, פוגעת בחיי הסוללה – מספר הפעמים בהם ניתן להטעין אותה מחדש. במטען הזה, תוכלו לשנות את הזרם, ואיתו את המהירות, בלחיצת כפתור. כך, אם אתם צריכים את הסוללות בעוד שעה, תוכלו להקריב חלק מחייהן עבור ההטענה המהירה. אם, לעומת זאת, אתם לא ממהרים, ניתן לשים אותן בזרם נמוך ללילה שלם, ולהבטיח בכך שלא תצטרכו לזרוק אותן בקרוב. בנוסף, מדחום מובנה ישים לב כשהסוללות מתחילות להתחמם יותר מדי, ויפסיק את ההטענה. כל זה במחיר של כ-40 דולרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully