וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטושופ מקוון בחינם

27.3.2008 / 14:21

חברת אדובי השיקה היום בטא פתוחה של הגרסה המקוונת שלה לתוכנת עריכת התמונות הפופולרית פוטושופ

חברת אדובי, המפתחת את פוטושופ – אחת התוכנות הפופולריות ביותר ליצירת ועריכת תמונות, הודיעה היום על הצטרפות אל התחום של עריכת תמונות מקוונת, באמצעות פתיחת גרסת בטא פומבית של Photoshop Express – אתר אינטרנט עם אפליקציה חינמית מבית פוטושופ.

ראשית כל, מאפשר פוטושופ אקספרס לאחסן עד 2 גיגה-בייטים של תמונות בשרתי החברה, בחינם, ולשתף אותן באמצעות רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק. מעבר לכך, ניתן גם לבצע עריכה בסיסית של התמונות. בין היתר, קיימות אפשרויות של תיקון עיניים אדומות, שינוי צבעי התמונה או הבלטת חלק כלשהו ממנה. במהלך השינויים, שומרת האפליקציה גם גרסה מקורית של התמונה, כדי שתוכלו לבטל את השינויים אם הם לא ימצאו חן בעיניכם.

אם פוטושופ רגיל הנו תוכנה מסובכת למדי, שמותאמת יותר מכל לאנשים שמתעסקים בגרפיקה ולא למשתמשים שכל רצונם הוא קצת לשפר את התמונות אותם צילמו, פוטושופ אקספרס הנו כלי פשוט למדי, שנבנה במיוחד למשתמש הפשוט. מצד אחד, זה אומר שהיכולות שלו לא מתקדמות כמו אלה של אחיו הגדול, אך מאידך חוויית השימוש ידידותית הרבה יותר למשתמש.

נכון לעכשיו, ההרשמה לשירות היא - תיאורטית - רק לתושבי ארה"ב, אך בפועל אין בעיה להרשם מישראל. עם זאת, מזהירים אנשי אדובי כי גישה מחוץ לארה"ב עלולה לגרום לפוטושופ אקספרס להיות איטי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully