וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

הגגשש שלנו השבוע לא סתם גרוע. הוא הופך את המשתמשים בו לאנשים טפשים יותר

יש מספר סוגים של גאדג'טים גרועים כיום בשוק. חלקם גרועים כי הם לא עובדים טוב, חלק אחר עובדים טוב אך הפעולה אותה הם מבצעים גורמת לחלחלה, ואילו החלק השלישי – זה אליו משתייך הגאדג'ט הגרוע של השבוע הזה, עושה משהו, ועושה זאת היטב, אבל המשהו הזה פשוט חסר כל הגיון.

כזה הוא ה-CallMe Prism-I – גאדג'ט תמוה עד מאוד. מדובר במסך LCD שמסוגל להציג 10 מספרי טלפון, אשר כולל גם שני מתפסים אותם ניתן להצמיד לכל משטח חלק. המטרה היא, ככל הנראה, להציג את מספר הטלפון שלכם בחלון של כלי הרכב, הבית או החנות. ובנוסף לסוללות, יש כאן גם משטח סולארי שמסוגל להפעיל את הגאדג'ט כשיש אור בחוץ.

אבל, וזה אבל ענקי, למה שמישהו יצטרך דבר כזה? ראשית כל, למה שתבזבזו 100 שקל על משהו שניתן להציג גם באמצעות דף ועט. ולמה שהמכשיר הזה יוכל לזכור 10 מספרים, מי צריך את זה? ובכלל, כמה אנשים כבר רוצים להציג את מספר הטלפון שלהם לעוברים ושבים? אני, אישית, לא מצליח להבין את זה. נכון שיש תסריטים בהם זה יכול להיות איכשהו שימושי, אבל כאמור, דף ועט מספיק טובים. ואם אתם רוצים להתחכם ולהגיד שזה טוב למקרים בהם צריך לפרסם את המספר בלילה (למה?!), יש גם טושים שזוהרים בחושך, וגם הם ממש זולים. אז באמת, אל תתווכחו, זה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.







  • עוד באותו נושא:
  • callme prism

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully