וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

השבוע כל אחד ימצא משהו בשבילו בוידאודרום. כל הז'אנרים הגדולים מיוצגים כאן על ידי מיטב הגיבורים שלהם

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו לוקחים מהם בדיקות דם כמה פעמים, ואם הכל בסדר, מרדימים אותם ועושים להם ניתוח לתיקון פריצות דיסקים עם קיבועים דינמיים מטיטאניום. אלה שמחלימים הכי מהר, מגיעים גם אלינו לוידאודרום.

והשבוע, חגיגה של ז'אנרים שונים. בשביל חובבי פעולה הבאנו את GTA, אוהבי המרוצים מקבלים את Mario Kart, אלה שמעוניינים דווקא באסטרטגיה יקבלו את Kane's Wrath ומי שנהנה ממשחקי הרפתקאות יהנה עם סם ומקס.

GTA IV

זהו, פחות מחודש נשאר עד שאחד המשחקים המסקרנים של השנה – Grand Theft Auto IV, יגיע לחנויות. שלוש וחצי שנים עברו מאז הכותר הגדול האחרון בסדרה (אם לא מחשיבים את Vice City Stories ו-Liberty City Stories), והמעריצים כבר לא יכולים לחכות. סוף סוף נקבל עלילה חדשה עם דמויות חדשות, ונזכה לבקר שוב בעיר הישנה והמוכרת שעברה מתיחת פנים לקראת הגעה לקונסולות הדור הנוכחי – אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3.

הטריילר הזה הוא האחרון אותו מוציאה חברת Rockstar לקראת השקת המשחק. יכול להיות שנקבל עוד כמה סרטוני הצגת דמויות ומקומות, כפי שקיבלנו בחודשים האחרונים, אבל זוהי ההזדמנות שלכם לספיילר לעצמכם קצת את החוויה של GTA IV במלוא הדרה. נכון שלא קיבלנו אף פרט עלילתי חשוב, אבל ככה צריך, אסור שנדע יותר מדי פרטים על הכותר עוד לפני שהתחלנו לשחק בו. אז לכו לראות את הטריילר ולכסוס ציפורניים בהמתנה. בשביל להימנע משאלה אחת שמגיעה בכל אייטם הקשור ל-GTA IV – לא, המשחק לא הוכרז למחשב האישי. אם לסמוך על נסיון העבר, זה יקרה, אבל לא בחודשים הקרובים. בינתיים נוכל להסתפק בידיעה שגרסת האקס-בוקס 360 תקבל מדי חצי שנה חבילות הרחבה עם תוכן חדש למשחק.

C&C: Kane’s Wrath

לא מעט דורות של חובבי משחקי אסטרטגיה גדלו על סדרת Command & Conquer, 13 שנים עברו מאז שהמשחק הראשון בסדרה הגיע אלינו והפך לאחד מכותרי האסטרטגיה בזמן אמת הפופולאריים ביותר, כשסחף אחריו את הקהל של Dune 2. מאז, ידעה הסדרה עליות ומורדות, אך תמיד נשארה פופולארית, הן בזכות המשחקיות והן בזכות העלילה והדמויות אותן הביאה לנו.

חבילת ההרחבה Kane’s Wrath, שיצאה לפני ימים ספורים למחשב האישי ותגיע בחודשים הקרובים גם לאקס-בוקס 360, מתרכזת, רובה ככולה, בקיין – המנהיג האניגמאטי של אחוות ה-NOD, שנחשבה תמיד ל"רעים" של המשחק. המשימות החדשות עוקבות אחר קיין לאורך שני עשורים, ומראות את מה שקורה מאחורי הקלעים של כמה ממשחקי ה-C&C הקודמים. יש כאן גם התקדמות אל מעבר לאירועים של C&C3, וקידום העלילה של כל הסיפור הגדול שנפרס בפנינו במשך כבר יותר מעשור.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Mario Kart Wii

עולם הגיימינג מתחלק להמון חלקים, אבל רק שניים רלוונטיים בשבילנו עכשיו: חובבי נינטנדו ואלה שלא ממש נכנסו לטירוף השרברב האיטלקי בעל השם הסטריאוטיפי מריו. אם אתם נמצאים בקבוצה הראשונה, כנראה שיצא לכם להכיר את משחקי Mario Kart – כותרי מרוץ עם דמויות מסדרת מריו שהחלו על גבי קונסולת הסופר נינטנדו לפני כ-16 שנים. מאז, כל קונסולה חדשה אותה הוציאה נינטנדו זכתה גם למשחק Mario Kart, וה-Wii החדשה-יחסית עומדת גם היא לזכות בכבוד הזה בחודש הבא.

מערכת השליטה המיוחדת של הווי גרמה לאנשי נינטנדו לצוות לכותר הזה גם אריזה מיוחדת בשביל הבקר של הקונסולה, שנותנת לו צורה של הגה. מעבר לכך, נראה כאן חזרה של כמה מהגיבורים הותיקים, כמו גם הוספת חדשים, ויחד עם זה גם מסלולים חדשים ויכולות משחק מקוון.

Sam & Max: What’s new, Beelzebub?

סם ומקס – הגיבורים הותיקים של קומיקס, סדרת טלוויזיה ומשחקי מחשב, זכו בשנה שעברה לקבל משחק חדש משלהם. אם כי, לא היה מדובר במשחק אחד – חברת Telltale המפתחת החליטה ללכת עם הזוג המוזר על קונספט חדש יחסית של משחקים אפיזודיים. כך, קיבלנו בשנה שעברה 6 פרקים שהרכיבו את "העונה הראשונה" של המשחק. הפרקים, אותם ניתן היה להוריד מהרשת בתשלום, או לקנות כחלק ממארז העונה בחנויות, זכו לשבחים של המבקרים והשחקנים, מה שגרם למפתחים להכין גם עונה שניה.

העונה הזו מגיעה כעת לסיומה עם פרק חדש ששמו What’s New Beelzebub. בפרק הזה נתקלים גיבורנו באויב חדש ומסוכן – השטן בכבודו ובעצמו. אך אל חשש, עונה 3 של המשחק כנראה תגיע בקרוב, כך שהסיכויים הם שאף אחת מהדמויות הראשיות לא תפגע. ובינתיים, אתם מוזמנים לראות את הקדימון המאוד (אבל באמת, מאוד) משעשע של הפרק הזה בהרפתקאותיהם של סם ומקס גם אם מעולם לא שיחקתם בכותרי הסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully